پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۸۵۱
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
وزیر ورزش و جوانان در دویست و چهل و هفتمین نشست شورای معاونت وزارت ورزش و جوانان مبارزه با فساد، شفافیت امور، چالاکی سیستم اداری و تحقق دولت الکترونیک در امور اداری و جاری وزارت ورزش و جوانان را از اهم اقدامات صورت گرفته در این وزارتخانه اعلام کرد.
شعار سال: نشست شورای معاونین امروز ۱۴ تیرماه که به ریاست دکتر سلطانی فر برگزار شد، تحقق دولت الکترونیک مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه دکتر سلطانی فر اعلام کرد: یکی از مهمترین اقدامات وزارت ورزش و جوانان برای مبارزه با فساد و شفافیت امور و چالاکی سیستم اداری، تحقق دولت الکترونیک در امور اداری و جاری وزارت ورزش و جوانان است.

وی اظهار داشت: تاکنون برای دستیابی به این امر مهم ۸۰ درصد پیشرفت داشته ایم و بی تردید تا پایان دولت تدبیر و امید این طرح را صددرصد اجرایی خواهیم کرد.

وی در ادامه توضیحاتی را درخصوص دستیابی و اجرایی کردن دولت الکترونیک ارائه کرد و گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد از سال ۹۶ تاکنون اقدامات خوب و قابل تعمقی صورت گرفته که بر اساس آن‌ها دستیابی به نتیجه مطلوب دور از دسترس نیست.

این نشست در ساختمان مرکزی وزارت ورزش و جوانان برگزاری شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا: ۱۴ تیر ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۲۴۵۰۸:www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین