پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۸۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳
یک حقوقدان درباره قوه قضائیه دوره حجت الاسلام اژه‌ای گفت: با بنده جلسه نداشتند، ولی از روز اولی که آمدند از دفترشان با من تماس گرفته شد، یک کانالی باز کردند و من نقطه نظراتم را از طریق آن کانال، برای ایشان می‌فرستم. یک کانال واتساپی با یک شماره تلفن برای من باز کرده‌اند و شنیده‌ام برای چند نفر از دوستان دیگر هم همین حالت اتفاق افتاده است. ما نقطه نظرات‌مان را ارائه می‌دهیم و فوری جواب می‌دهند که به نظر ایشان رسانده‌اند.

شعار سال: نعمت احمدی، حقوقدان، درباره اقدام اخیر رئیس قوه قضاییه در مورد تخریب ویلاهای وزارت نیرو اظهار کرد: اینکه نیت‌شان چیست که من نیت‌ خوان نیستم. اگر این ویلاها قبلاً پرونده داشتند و پرونده آنها در دادگستری مطرح شده و حکم صادر شده و تا به حال اجرا نشده بوده، پسندیده است. اگر که پرونده نداشتند و هنوز رأیی صادر نشده و با دستور اجرا شده این دستور خلاف قانون است و هیچ کسی نمی‌تواند بدون حکم دادگاه چنین دستوری بدهد حالا چه رئیس قوه باشد و چه فرد دیگری. اگر پرونده قبلاً طرح شده و با توجه به قوانین موجود تشخیص داده شده در حریم رودخانه و مضر هستند یا در املاک ملی قرار دارند یا هر مشکل دیگری، حکم‌اش صادر شده و اجرا کرده‌اند، خدا خیرشان بدهد، کوتاهی از مدیران قبلی بوده و حاکی از توان ایشان است.
 
او در پاسخ به این سوال که آیا با رئیس قوه قضاییه پس از دریافت پیشنهادات جلسه ای داشته اید، گفت: با بنده جلسه نداشتند ولی از روز اولی که آمدند از دفترشان با من تماس گرفته شد، یک کانالی باز کردند و من نقطه نظراتم را از طریق آن کانال، برای ایشان می‌فرستم. یک کانال واتساپی با یک شماره تلفن برای من باز کرده‌اند و شنیده‌ام برای چند نفر از دوستان دیگر هم همین حالت اتفاق افتاده است. ما نقطه‌ نظرات‌مان را ارائه می‌دهیم و فوری جواب می‌دهند که به نظر ایشان رسانده‌اند ولی بعدا تماسی نداشته‌اند که آیا عمل کرده‌اند یا خیر.
 
این حقوقدان با اشاره به تغییر مواضع رئیس قوه قضاییه بیان کرد: آقای اژه ای خیلی فرق کرده‌اند؛ شرایط فرق کرده، ایشان فرق کرده، اطلاعات و موضوعات متفاوت شده است. فضای مجازی، رسانه‌ها، امروزه دیگر مثل گذشته نیست تا بشود پشت درِ بسته خیلی کارها را انجام داد. از داخل زندان، زندانی تلفن می‌زند به رسانه‌ها و زمانه فرق کرده و ایشان هم مثل همه ماهاست و فرق کرده، همان‌طور که من آدم 20 سال پیش نیستم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی  دیده بان ایران ، تاریخ انتشار: 12 بهمن1400، کدخبر:125522 ، www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Romania
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
0
0
حتما با گذشت سالها بهتر شدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین