پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۷۹۱
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) کشور گفت: احراز آمادگی‌های لازم برای مقابله با حوادث و جنگ‌های احتمالی آینده یکی از ضروریات نیرو‌های مسلح است.
شعار سال: امیر قادر رحیم زاده فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) کشور در جمع فرماندهان نظامی و انتظامی شمال غرب کشور با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای تداوم عزت ملی و اقتدار بین المللی خود نیاز به آمادگی همه جانبه در تمامی عرصه‌ها بویژه حوزه نظامی دارد، اظهار داشت: انواع سناریو‌های مختلف طراحی، برنامه‌ریزی و به اجرا در می‌آید تا بتوان برای جلوگیری از غافلگیری، مقابله و پیش دستی در برابر تهدیدات احتمالی آمادگی همه جانبه و کامل را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه فناوری‌های مدرن و پیشرفته نقش برجسته‌ای در جنگ‌های آینده خواهد داشت، افزود: مجموعه نیرو‌های مسلح بویژه پدافند هوایی باید به طور دائم تهدیدات را رصد کرده و توانمندی سامانه‌ها و تجهیزات خود را متناسب با آن تهدیدات ارتقا ببخشد.

امیر رحیم زاده در ادامه با بیان اینکه ماهیت حملات امروز با گذشته کاملاً متفاوت و متمایز است، گفت: احراز آمادگی‌های لازم جهت مقابله با حوادث و جنگ‌های احتمالی آینده یکی از ضروریات نیرو‌های مسلح است.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) تعامل و ارتباط بسیار خوب نیرو‌های مسلح را در منطقه شمال غرب کشور ستود و تصریح کرد: آمادگی نیرو‌های مسلح و تحکیم بنیه دفاعی کشور باعث سربلندی نظام و انقلاب و یاس و ناامیدی دشمنان شده است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۴۰۰، کد خبر: ۵۴۳۳۰۴۴، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین