پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۲۵۹
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۹
کانال تلگرامی پشت پرده ادعا نموده که فیش حقوقی مدیرکارخانه سیمان بهبهان با ۱۶۰-۱۸۰ ساعت اضافه کاری به حدود ۴۳ میلیون تومان رسیده و ادعا شده است که اضافه کار باید در حدود ۸۰ ساعت باشد. همچنین ادعا شده است که نامبرده اقدام به تقلب در امتحانات نموده و.. برای ممانعت از هرگونه تخریب و به منظور تنویر افکار عمومی، پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، آماده دریافت توضیحات از کلیه ذی نفعان و ذی مدخلان می‌باشد.

شعار سال:پشت پرده مدعی شده است که بر اساس فیش رسیده به پشت پرده، هادی عبدالهی زاده مدیر کارخانه شرکت سیمان بهبهان از زیر مجموعه های شستا حقوق ۴۲ میلیون و ۸۰۰هزار تومانی دریافت می کرده است. نکته عجیب در فیش حقوقی وی اضافه کار ماهانه ۱۸۰ و ۱۶۰ ساعت است در حالی که قانون کار سقف اضافه کار را ۸۰ ساعت تعیین نموده است. همچنین از  عناوین فیش حقوقی وی می توان به دوری راه، حق غذا و معوقه دو اشاره کرد که مشخص نیست بر چه اساسی این مبالغ پرداخت شده است؟


بر اساس سند رسیده به پشت پرده، هادی عبدالهی زاده مدیر کارخانه شرکت سیمان بهبهان ؛ ۱۳ بهمن امسال به جرم تقلب در یکی از واحدهای دانشگاه آزاد به کمیته انضباطی احضار شده و به محرومیت محکوم شده است! نام برده که گویا در ترم اول کارشناسی ارشد شیمی تحصیل می کند، فردی دیگر(گویا رئیس آموزش شرکت) را بجای خود به سر جلسه امتحان فرستاده بود!

ادعا شده که نماینده مجلس شهرستان مربوطه این روزها در راهروهای دولتی به دنبال جلوگیری از عزل این مدیر متقلب است!

شعار سال بدون کمترین رویکرد تائیدی یا تکذیبی و صرفا بدلیل اهمیت خبر اقدام به انتشار نموده و آماده دریافت توضیحات می باشد.

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی پیشت پرده

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین