پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۶۱۵
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در ادامه سفر به استان گلستان با حضور در محل برگزاری هفته هفدهم کورس اسب‌دوانی گنبدکاووس، در پی درخواست مردم برای لغو ممنوعیت ورود به مجموعه سوارکاری گنبدکاووس به دلیل محدودیت‌های کرونایی، شخصا در‌های این مجموعه را به روی علاقمندان گشود.
شعار سال: سیدعزت‌الله ضرغامی پس از این اقدام به تماشای هفته هفدهم کورس اسب‌دوانی شهرستان گنبدکاووس نشست.

تماشاگران این رویداد که تا پیش از گشودن در‌های مجموعه توسط وزیر میراث فرهنگی پشت در‌های پیست اسب‌دوانی گندکاووس تجمع کرده بودند، از لغو ممنوعیت ورود به مسابقات اسب‌دوانی توسط وزیر میراث فرهنگی تقدیر کردند.

تماشاگران به ضرغامی گفتند: بسیاری از مردم گنبدکاووس از طریق برگزاری مسابقات سوارکاری و پرورش اسب امرار معاش می‌کنند و ممنوعیت ورود به این مسابقات معیشت آن‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیز پس از گفتگو با تماشاگران مسابقات سوارکاری به دلیل جلوگیری از ادامه روند تجمع، شخصاً در‌های مجموعه سوارکاری را به روی علاقه‌مندان گشود.

طی این اقدام علاقه‌مندان توانستند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از حضور در هفته هفدهم کورس اسب‌دوانی بهره‌مند شوند.

مدیران مجموعه سوارکاری گنبدکاووس نیز در گفتگو با وزیر میراث‌فرهنگی خواستار واگذاری کامل یا اجاره بلندمدت این مجموعه به شهرستان گنبدکاووس شدند که عزت‌الله ضرغامی قول داد واگذاری مجموعه سوارکاری به گنبدکاووس را به‌عنوان مطالبه مردم و مدیران پیگیری کند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از صدای میراث، تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰، کدخبر:، www.sedayemiras.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین