پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۷۵۶۴۵
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴
با مقایسه صورت‌های مالی سال ۱۳۹۹ بانک‌های خصوصی و دولتی در سرفصل هزینه‌ها و جبران خدمات کارکنان و تعداد کارمندان رسمی آنها، می‌توان میانگین پرداختی کل، شامل حقوق و دستمزد و مزایای آن‌ها را به دست آورد. میانگین دریافتی کارکنان بانک مسکن در این صورت وضعیت بالغ بر ۱۷ میلیون تومان است؟ منتظر دریافت توضیحات در این خصوص هستیم.
شعار سال: با بررسی صورت‌های مالی سال ۱۳۹۹ بانک‌های خصوصی و دولتی و مقایسه سرفصل هزینه‌ها و جبران خدمات کارکنان و تعداد کارمندان رسمی آنها، میتوان میانگین پرداختی کل، شامل حقوق و دستمزد و مزایای آن‌ها را به دست آورد.

پرداختی به کارمندان بانک‌ها در سال ۱۳۹۹ بسیار بیشتر از میانگین کارمندان دولت بوده که خود کارمندان دولت هم بیشتر از حقوق بگیران بخش خصوصی درآمد داشته اند. بازه دریافتی کارمندان بانک‌ها بین ۷ تا ۱۷ میلیون تومان است. این اطلاعات بر اساس صورت‌های مالی بانک‌ها است با توجه به اینکه صورت‌های مالی بانک‌های دولتی منتشر نمی‌شود امکان برآورد حقوق کارمندان بانک‌های دولتی وجود ندارد.

دریافتی کارمندان بانک‌ها برای میانگین دریافتی یک نفر است، اما درآمد کل خانوار‌های آورده شده برای میانگین یک خانوار شهری است که البته باز هم به مراتب رقم کوچکتری است.



شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از اکو ایران، تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۲۶۲۸، ecoiran.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین