پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۲۴۵
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
شرکت های مستقر در منطقه تحت سلطه رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۲۱میلادی ۹۰۰میلیون دلار در بخش فناوری های پیشرفته سرمایه گذاری کردند.
شعار سال: شرکت‌های مستقر در منطقه تحت سلطه رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۲۱میلادی ۹۰۰میلیون دلار در بخش فناوری‌های پیشرفته سرمایه گذاری کردند.

این رقم ۵ برابر بیشتر از سرمایه گذاری شرکت‌های مذکور در سال ۲۰۲۰ میلادی است.

افزایش سرمایه گذاری شرکت‌ها در فناوری‌های پیشرفته در حالی انجام می‌شود که سازمان نوآوری رژیم صهیونیستی در ۲۰۲۰ میلادی سعی کرد موسسات را به سرمایه گذاری بیشتری در صنعت فناوری این منطقه ترغیب کند. یکی از عوامل اصلی رشد اقتصادی رژیم صهیونیستی نیز فناوری‌های پیشرفته است که حدود ۱۵ درصد از تولید ناخالص داخلی آن را تشکیل می‌دهد.

تحت این برنامه سازمان مذکور حمایت مالی به ارزش ۶۲۳.۵ میلیون دلار برای سرمایه گذاری موسسات در شرکت‌های نوآور فراهم می‌کند. در صورتیکه بازدهی شرکتی که سرمایه را دریافت کرده، منفی باشد، سرمایه گذاران ۷ سال بعد قادر به دریافت ۴۰ درصد سرمایه خود خواهند بود.

صندوق‌های بازنشستگی مستقر در منطقه تحت تسلط رژیم صهیونیستی پس از از بین رفتن حباب فناوری در دهه ۲۰۰۰ میلادی و وضع قوانین محدود کننده، از سرمایه گذاری در فناوری‌های پیشرفته کناره گیری کرده اند. در این میان بیشتر سرمایه گذاری در شرکت‌های فناوری رژیم صهیونیستی خارجی بوده است.

به گفته سازمان نوآوری رژیم صهیونیستی تعداد قرارداد‌های این بخش با سرمایه گذاران شرکت از ۳۴ مورد در ۲۰۲۰ به ۱۲۰مورد در ۲۰۲۱ میلادی رشد کرده است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری وب زوم، تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۰۱۲۱، www.webzoom.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین