پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۶۲۳
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۲
خزانه‌دار فدارسیون فوتبال توضیحاتی در خصوص مسدود شدن حساب‌های مالی این مجموعه ارائه کرد.
شعار سال: علی سلیمانی در مورد اینکه شنیده می‌شود حساب‌های فدراسیون فوتبال به دلیل بدهی مالیاتی ۸۰ میلیاردی بسته شده است، اظهار داشت: این اتفاق مربوط به ۲۵ اسفند سال گذشته است. البته میزان این بدهی مالیاتی خیلی پایین‌تر از ۸۰ میلیارد تومان است. اکنون هم در حال پیگیری هستیم تا این مشکل را حل کنیم.

وی افزود: طبق جلسات برگزار شده فدراسیون مشغول انجام دادن کار‌هایی است که این حساب‌ها هر چه سریع‌تر باز شود. سازمان امور مالیاتی هم قول مساعدت داده، اما امیدواریم این مشکل هر چه سریع‌تر رفع شود تا در مسائلی مثل بلیت‌فروشی رقابت‌های جام‌جهانی، پرداخت حقوق پرسنل و اعضای کادر فنی تیم‌های ملی دچار مشکل نشویم. برای این کار‌ها نیاز به باز شدن حساب‌ها داریم.

خزانه‌دار فدارسیون فوتبال خاطرنشان کرد: در پایان سال گذشته که حساب‌ها بسته شد، جلساتی با سازمان امور مالیاتی داشتیم و مکاتباتی هم با وزیر اقتصاد و دارایی انجام دادیم. طبق قول‌های مساعدی که دوستان دادند مشغول پیگیری کار‌ها هستیم.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۶۲۱۱۱۶، www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین