پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۴۱۲
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲
راستینه، رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس بیان داشته است که به منظور رسیدگی به وضعیت نا بسامان فدراسیون فوتبال، تحقیق و تفحص از این فدراسیون کلید خورد و پس از اعلام وصول در هیئت رئیسه مجلس، به کمیسیون فرهنگی ارجاع شده است. باید از نمایندگان محترم مجلس پرسید که تحقیق و تفحص از فدراسیون فوتبال اهمیت دارد یا تعاون روستایی و شرکت پشتیبانی امور دام؟ یاد جمله معروف حضرت علی (ع) در خصوص هدر دادن و ضایع کردن‌ها افتادیم!
شعار سال: احمد راستینه هفشجانی با یادآوری اینکه پیش از افشای این اسناد مالی نیز نسبت به وجود تخلفاتی در فدراسیون فوتبال هشدار‌هایی داده بودیم، گفت: اسناد جدید که با رفتن عزیزی خادم از فدراسیون در حال افشا شدن است، نشان می‌دهد تمام آنچه که در خصوص فساد و تخلفات مالی در فدراسیون می‌گفتیم، درست بود و تحقیق و تفحص از فدراسیون فوتبال را به همین دلیل کلید زدیم.

بر این اساس و به منظور رسیدگی به وضعیت نابسامان فدراسیون فوتبال، تحقیق و تفحص از فدراسیون فوتبال کلید خورد و طرح تحقیق و تفحص از فدراسیون فوتبال پس از اعلام وصول در هیأت رئیسه مجلس به کمیسیون فرهنگی ارجاع شد.

وزارت ورزش موظف است ظرف ۲۰ روز نسبت به این ابهامات پاسخ دهد تا کمیسیون فرهنگی نیز ظرف مدت ۲۰ روز آینده جلسه بررسی طرح را برگزار کند.

همچنین بر اساس آیین نامه داخلی مجلس، پس از نشست تخصصی و توضیحات وزیر و مسئولان فدراسیون و همچنین متقاضیان تحقیق و تفحص در کمیسیون فرهنگی رأی گیری صورت می‌گیرد و در صورت نظر مثبت کمیسیون این طرح روانه صحن مجلس خواهد شد.

به گفته رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس، افرادی که با شعار آوردن سرمایه به فوتبال رأی مجمع عمومی را کسب کردند، چطور ممکن است نه تنها این وعده‌ها را محقق کند، بلکه مجموعه‌ای از هزینه‌های سنگین را نیز به فوتبال و ورزش کشور تحمیل کند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۸۱۲۲۷۰۱، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین