پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۳۳۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
با کنار هم قرار دادن چند رکن نارضایتی عمومی مردم از عرضه و قیمت گوشت (سفید و قرمز)، نارضایتی دامداران و مرغداران، فعالیت غیر شفاف شرکت پشتیبانی امور دام، حجم شائبه‌ها و شایعات شنیده شده در خصوص این شرکت و بحث مافیای گوشت در کشور (شما بخوانید مافیا، رسانه در صورت نیاز مافیا را با چند ده برگ سند در دادگاه زولبیا می‌کند. خویشتن داری هم مسلما حدی دارد)، وضعیت تاسف بار نهاده‌های دامی (از واردات تا توزیع)، چه نتیجه‌ای می‌توان گرفت؟ هر آدم احمقی هم می‌تواند در حد خودش استدلال کند چه برسد به شهروندان فرهیخته! چرا ساداتی نژاد ساکت شده و جرات یا تمایل به حرف زدن و شفاف سازی ندارد؟ چرا شرکت پشتیبانی امور دام کلیه اسناد معاملات را وفق قانون روی سایت شرکت قرار نمی‌دهد؟ آیا باید حتما مطالبه گری تا سرحد افشاگری صورت پذیرد تا بعضی‌ها دست و پای خود را از سفره و کاسه مردم بیرون بکشند و شرایط قابل کنترل گردد (مسئله بشدت بیشتر و بالاتر از حد یک شرکت است و خیلی جهت دهی‌ها و جهت گیری‌ها را در برون شرکت باید جستجو کرد)؟ آقای رئیس جمهور، در خصوص شرکت پشتیبانی امور دام و روند فعالیتی اش به حضرتعالی هشدار می‌دهیم. مراقب باشید زیر پای شما کشیده نشود. ناکارآمدی‌ها به حساب شما نوشته نشود. آقای رئیسی، در اذهان مردم، حساب شما و حساب نظام و انقلاب در یک راستا تعریف شده است، مراقب باشید برادر.
شعار سال: با طرح لیست ابر بدهکاران بانکی، مجددا اسم شرکت پشتیبانی امور دام بر سر زبان‌ها افتاد. واقعا در این قوطی درب بسته چه خبر است؟ اسما همه چیز با مناقصه جلو می‌رود و مزایده و جنبه قانونی دارد، اما چرا صدای دامدار‌ها بلند است؟ چرا مصرف کننده ناراضی است؟ چرا کلیه اسناد و مصوبات این شرکت روی سایت شرکت به منظور شفاف سازی بارگذاری نمی‌شود؟

تجربه نشان داده است که وقتی مافیایی وجود داشته باشد(با فرض وجود)، مسلما یک خدمات دهنده خاص دولتی و یک آمر برون سیستمی هم وجود دارد؟ بنظر شما مافیای گوشت در کشور واقعیت دارد یا تخیل و داستان است؟

توصیه مشفقانه می‌کنیم که آقایان خودشان را گول نزنند، تا کی مخفی کاری‌ها یا عدم شفافیت‌ها باید ادامه داشته باشد؟ هرچند همه می‌دانیم که با یک الزام رسانه‌ای یا خدای ناکرده شکایت کیفری و یا حتی تبیین شفاف مسئله برای ۴۷ نهاد نظارتی و بازرسی و امنیتی کشور، می‌شود بر روی شرکت یا سایر جاها آوار شد. شفافیت کلیه اسناد مزایده، اسناد مناقصه (کلیه شرکت کنندگان، اسامی برندگان همکاری، تواتر تکرار اسامی و نوع روابط آن‌ها)، متمم اضافه شده به کلیه قرارداد‌ها حتی به تک ریال، متن کلیه صورت جلسات و مصوبات قانونی، لیست کلیه شرکت‌ها و افرادی که در ده سال اخیر اقدام به واردات گوشت منجمد یا گرم، گوشت سفید یا قرمز، نهاده‌های دامی، دارو و سایر اقلام مرتبط کرده اند، باید بر روی سایت این شرکت به تفکیک بارگزاری شود. توصیه می‌کنیم ادای امنیتی بودن اسناد را نیز در نیاوریم که همه این اسناد و ارقام بنوعی شهره بین دستگاهی است. اگر هم بحث امنیت مطرح است، اسناد در قالب اثبات حسن نیت ، به نهادهای امنیتی کشور برای بررسی تسلیم و تقدیم شود.

صورت‌های مالی حسابرسی شده شرکت به دو صورت خلاصه و تفضیلی باید روی سایت شرکت قرار داده شود. چرا سازمان بازرسی این موارد را از شرکت پشتیبانی امور دام نمی‌خواهد؟ چرا دیوان محاسبات مماشات می‌کند؟ چرا لیست تخلفات قبلی شرکت (مدیران، کارکنان و ..، بدون مشخص کردن هویت افراد)، افشای عمومی نمی‌شود؟ کمیسیون کشاورزی مجلس در فکر چه چیزی است؟ کمیسیون اصل نود مجلس چکاره است؟ چرا مجلس طرح تحقیق و تفحص از شرکت پشتیبانی امور دام را مصوب نمی‌کند؟ واقعا روند عملکردی این شرکت برای نمایندگان محترم، جای سوال ندارد؟ بازرسی نهاد ریاست جمهوری چکار می‌کند؟ آیا باور کنیم نهاد‌های امنیتی کشور از درون این شرکت کم خبرند؟

مردم در فشار قرار دارند و از بیت المال حقوق ماه به ماه آقایان ردیف است و آن وقت وظایف محول شده به این شرکت که باید پاسخگوی آن باشند با، اما و اگر روبرو بوده و انواع شائبه‌ها باید مطرح باشد؟ جمع کنید این بساط شرکت داری را.این همه نارضایتی معنا نباید داشته باشد. اصلا نباید وجود داشته باشد.

شهروندان با قید فوریت شفافیت عملکردی شرکت پشتیبانی امور دام را از دو منظر بازرگانی و تنظیم بازار، تقاضا دارند. آیا ساداتی نژاد توان پاسخگویی در این خصوص را به نهاد‌های بالادستی و حتی در صورت نیاز نهادهای بازرسی و قضایی، خواهد داشت؟ به منظور اثبات وجود خط خبری خاص در خصوص شرکت پشتیبانی امور دام، برخی از اخبار گزینشی این شرکت در چند سال اخیر بعنوان اخبار مرتبط منتشر شده است. مسلما اهالی رسانه خوب می‌دانند که وجود خط خبری پنج ساله از یک مجموعه چه معنایی دارد. پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، آمادگی خود را برای همکاری با طرح تحقیق و تفحص احتمالی مجلس،بررسی های احتمالی نهاد‌های نظارتی و بازرسی برای پیگیری و لایه شکافی شرایط این شرکت، اعلام می‌کند. اطمینان می دهیم که تنها تاکیدمان روی تامین منافع ملی و بدور از هرگونه حب و بغض فردی و سازمانی باشد. 
عملکرد پنج ساله ما هم نشان داده که کمترین جهت گیری تخریبی برای هیچ فرد حقیقی و حقوقی نداشته و ان شاالله نخواهیم داشت و هدف ، بدور از هرگونه تخریب، سیاه نمایی و حاشیه ای، تامین حداکثری منافع ملی و افزایش پایبندی ها به ارکان سه گانه انقلاب اسلامی مان است. 
 
تعداد بازدید : 27
تعداد بازدید : 24

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
0
0
جالب بود. واقعا اگر کسی بخواهد دنباله گیری کنه، خیلی چیزها مهیا است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
0
0
پنج نفر همه تین داستان ها رو دارن رقم می زنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
0
0
با این همه ادله ، بنظر شما جای سوال نیست که چرا نهاد امنیتی و بازرسی ورود موثر نمی کنه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین