پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۲۴۰
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
افزایش قیمت گوشت در ماه مبارک رمضان، صدای خیلی از شهروندان جامعه اسلامی را درآورده و باعث ایجاد انواع نارضایتی‌ها شده است. مقصر این رویداد نامیمون را باید در وزارت جهادکشاورزی و وعده درمانی‌های سیدجواد ساداتی نژاد جستجو کرد. همچنین باید یقه مجلسی را چسبید که به این فرد رای اعتماد داده اند. یا مجلس قصد استفاده از اهرم‌های نظارت و بازرسی خود روی وزارت جهادکشاورزی را ندارد؟ آیا اهمال کاری مدیران یک وزارتخانه و بی خیالی نمایندگان مجلس، باید به قیمت سو تغذیه و تشدید فشار اقتصادی روی شهروندان تمام شود؟
شعار سال: قیمت انواع گوشت قرمز گوسفندی و گوساله در روز‌های اخیر افزایش زیادی را تجربه کرده است به‌طوری که بر اساس مشاهدات میدانی، هر کیلوگرم گوشت شقه گوسفندی در بازار از ۱۵۵ هزار تومان تا ۲۰۰ هزار تومان در تهران به فروش می‌رسد.

این محصول در فروشگاه شرکت پشتیبانی امور دام که مسئولیت تنظیم بازار محصولات پروتئینی را به‌عهده دارد ۱۹۷ هزار تومان فروخته می‌شود.

قیمت هرکیلوگرم گوشت سردست منجمد گوسفندی تنظیم‌بازاری ۱۰۸ هزار تومان، گوشت سردست منجمد گوساله تنظیم‌بازاری ۱۰۷ هزار تومان و مرغ منجمد تنظیم‌بازاری ۲۰ هزار تومان است که به‌وفور در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، میادین میوه و تره‌بار و فروشگاه‌های اینترنتی به فروش می‌رسد.

قیمت هرکیلوگرم گوشت گوسفندی گرم به‌صورت لاشه ۱۱۶ هزار تومان، نیم‌شقه سردست ۱۲۰ هزار تومان و نیم‌شقه ران ۱۲۵ هزار تومان است، هرکیلوگرم مرغ گرم نیز ۳۱ هزار تومان به فروش می‌رسد که البته برای خرید آن‌ها باید در صف ایستاد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی و صنایع غذایی ایران، تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۷۴۸۳۶، agna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین