پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۲۱۶
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
چرا سازمان‌های نظارتی و بازرسی خوابند؟ چرا نباید سازمان بازرسی مورد موثر داشته باشد؟ چرا کمیسیون کشاورزی مجلس روزه سکوت گرفته است؟ چرا بی کفایتی یک مشت آدم کوتاه قامت مدیریتی و اهمال‌های صورت گرفته در یک چرخه، باید کشور خودکفا در تولید مرغ را به یک وارد کننده سرشکسته تبدیل کند؟

شعار سال:گزارش تصویری از ارسال بارگیری ۱۰۰ تن محموله گوشت مرغ به عنوان اولین محموله ارسالی به مرز بازرگان ایران است. با انواع تبلیغ ها برای پرت کردن حواس هم همراه گردیده تا شاید درد ونکبت وابستگی را یادمان برود . ملاحظه کنید:

با تداوم و گسترش تولید مرغ تحت نظارت شرعی مرکز حلال جهانی مستقر در برزیل به نمایندگی از طرف حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و اجرای شرکت پشتیبانی دام کشور، روز گذشته 100 تن مرغ منجمد آماده طبخ از یکی از کشتارگاههای تحت نظارت، راهی مرز بازرگان شد. در این راستا ناظرین شرعی مستقر در ترکیه، ضمن بررسی روند تولیدات شرعی فرآیند صدور گواهی حلال را از طریق سامانه یکپارچه مرکز حلال جهانی دنبال نموده و ارسال محموله های مرغ روزهای آینده به کشور سیر صعودی داشته و امید می رود بازار مرغ به سمت آرامش و ثبات بیشتری پیش رود.

آیا زمان آن نرسیده که کمیسیون کشاورزی مجلس را برای ضعف در نظارت مورد بازخواست قرار داد؟  حجت السلام تقوی مجلس چرا توضیح نمی دهند و در خصوص مسببان این افتضاح ملی ، حرف نمی زنند؟ چرا مجلس تحقیق و تفحص از شرکت پشتیبانی امور دام را در دستور کار قرار نمی دهد؟ چه کسانی به آقای خاوازی و رزم حسینی رای اعتماد دادند، چرا الان از اهرم های نظارتی خود برای ساماندهی کار استفاده نمی کنند؟ آخر دولت است و سر و صدا کردن ، صرف نمی کند آقای نماینده؟ شرم بر مدیر خائن به این مملکت و دین و انقلاب. خجالت بکشید از این سطح از ناکارآمدی. باید از شرم گرسنگی شکم اطفال طبقه کارگر مرد و این صحنه ها را ندید . با خودتان چکار کرده اید که غیرت حرفه ای تان خاموش شده و قسم ابتدای دوره نمایندگی تان را فراموش کرده اید؟

حالا می فهمید که علت اصرار مردم بر تقویت نظارت بر نمایندگان برای چیست؟ باید ماست خور آدم ناکارامد و اهمال کار را گرفت . البته نگران نباشید ، وعده خداوند حق است و به زودی این اتفاق می افتد.

تعداد بازدید : 5

 

اختصاصی پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین