پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۸۹۵
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
دوره مدیریتی خاوازی بر وزارت جهادکشاورزی همانند دوره ساداتی نژاد، به هیچ وجه دوره قابل قبولی نبوده و نیست. حتی درخواست بررسی عملکرد ایشان با اتهامات قصور، تقصیر، ترک فعل و اهمال داده شد. حالا خبر می‌رسد که وزیر دولت چپ با انبوهی از اتهامات (مستند به اسناد قابل ارایه به هر مرجع قانونی و حقوقی که رئیس جمهور دستور دهند) می‌شود معاون وزیر دولت راست؟ در خصوص انتصابات در وزارت جهادکشاورزی هشدار می‌دهیم و در صورت کم توجهی به زودی افشاگری می‌کنیم. از شیوه انتصاب وزیر تا انتصاب مشاوران و معاونین وزیر. قضاوت با نهاد‌های بازرسی، امنیتی و قضایی کشور. ما مجددا درخصوص توان مدیریتی در بخش کشاورزی و شیوه انتصابات هشدار می‌دهیم. مشفقانه ما در خصوص ساداتی نژاد را شنیدید، اما گوش نکردید و چوبش را منافع ملی و دولت سیزدهم خورد. آیا قصد تکرار داستان وجود دارد؟

شعار سال:  وزیر جهاد کشاورزی در حکمی کاظم خاوازی را به عنوان قائم مقام وزیر و معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی معرفی کرد.

خاوازی، معاون وزیر جهاد کشاورزی شد +آقای رئیس جمهور، در وزارت جهادکشاورزی چه خبر است. ناظر، کدام قاصر است؟
 مراسم تکریم و معارفه معاونان سابق و جدید برنامه ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی امروز دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ با حضور معاونین وزیر، روسای سازمان‌ها و مدیران وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

در این مراسم، با قدردانی از زحمات شاهپور علایی مقدم، کاظم خاوازی به عنوان معاون جدید وزیر جهاد کشاورزی معرفی شد.

خاوازی در دولت دوازدهم وزیر جهادکشاورزی بود.

وی از دانشگاه تربیت مدرس دکترای کشاورزی با گرایش خاک‌شناسی دارد و عضو مدعو فرهنگستان علوم ایران است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری بازار، تاریخ انتشار:۲۷ شهریور ۱۴۰۲، کدخبر: ۲۴۴۰۸۱، www.tahlilbazaar.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین