پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۰۵۰۳
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
بخش دولتی در ایران، خود را صاحب اختیار و مالک تصمیم گیری‌ها می‌بیند. نوعی عقل مطلق و اراده بلامنازعه که تصمیم می‌گیرد و انجام می‌دهد و جلو می‌رود. واقعا جایگاه فعالان بخش کشاورزی و حفاظت از منابع و منافع آنان کجاست؟ گزارش زیر، ضمن بیان درد دل دامداران، اقدام به مقایسه وزیر جهاد کشاورزی ایران با معاون وزیر کشاورزی ژاپن نموده است.

شعار سال:

جناب آقای خاوازی وزیر محترم جهاد کشاورزی
سلام و لطفا پس از دیدن عکس نوشتار زیر را هم بخوانید

 آنچه وزارت جهاد کشاورزی طی این ۵ ماه با صنعت دامپروری کرده، فرعون با قوم بنی اسرائیل نکرد.

تصویر فوق مربوط می‌شود به آقای یوشیو شیتامورا، معاون امور دام در وزارت زراعت کشور ژاپن؛ که با آغاز پاندمی کرونا و برای پیشگیری از سقوط مصرف شیر و زیان‌های هنگفت دامداران ژاپنی، لباس گاو به تن خود کرد و چندین بار در تلوزیون رسمی این کشور، مستقیما به تبلیغ مصرف شیر پرداخت.

معاون وزیر کشاورزی ژاپن. کشوری مدرن و توسعه یافته با ۱۲۶ میلیون جمعیت. اما مدیران ارشد آن در وقت ضرور، چنین بی ریا و بی تکلف، آنچه را که قانونا حتی وظیفه شان نبود انجام دادند.

 جناب آقای خاوازی، توقع اینکه مثل یوشیو شیتامورا باشید را از مدیران جهاد کشاورزی ندارم تا قیام قیامت. اما توقع اینکه بر اساس مفاد قانون جمهوری اسلامی ایران عمل کنید و مانع از فروپاشی صنعت دامپروری شوید را داریم و اصرار بر آن داریم.

بر اساس بند دال از ماده سی و سه قانون برنامه‌ی ششم توسعه‌ی کشور، جهاد کشاورزی ملزم و مکلف بود با پیدایش کرونا و کاهش مصرف شیر در ایران، با هزینه‌ی این وزارت خانه در صداوسیما، برنامه‌های آموزشی و ترویجی ارائه کند.

 اما جناب وزیر محترم، مجموعه‌ی شما نه تنها تا این لحظه و با گذشت چند ماه چنین اقدامی نکرده بلکه عملا با تصویب  بازارگاه بیمه اجباری دام، غیب کردن نهاده ،رهاسازی قیمت شیرخام ،کمیته بهداشت دام،هرچه بیشتر و بیشتر گلوی دامپروری کشور را فشار دادید تا آخرین نفس‌های خود را بزند.

 جناب وزیر محترم، به عکس بالا خوب نگاه کنید تا تفاوت وزیر یک کشور توسعه یافته‌ی شینتوی مشرک را با وزیر یک کشور مسلمان ببینید.

عقب نمیماندیم اگر یکصدم شیمورا‌ها را در ایران می‌داشتیم.
چرا تصور خاوازی در این لباس ممکن نیست؟
امیدقربانی

برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین