پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۶۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۷
اینکه از کم اطلاعی مردم سو استفاده شده و با وعده و عید قصد ساماندهی بازار را داشته باشیم، اصلا کار درست و اخلاقی نبوده و نیست. مکرر هشدار کارشناسی داده و می‌دهیم که مراقب گران شدن تخم مرغ بوده و چاره اندیشی کنید، اما انگار مرغ یک پا دارد و دوستان مدیر، تمایل دارند، وعده ارزان شدن بدهند. بله حرف شما می‌تواند اندکی درست باشد، البته در بهمن یا اسفندماه که آن هم دلایل خاص خودش را دارد.

شعار سال: کاهش نرخ تخم مرغ بنا بر دلایلی کاملا مشخص در آذر و دی اتفاق نخواهد افتاد ( دلایلی که در تحلیل های پیشین درباره آن صحبت شده است) . حال سوال اینجاست که وزیر و زیر مجموعه ای که تماما از این داستان آگاهی دارند، چرا ادعای کاهش قیمت را مکررا بیان می کنند؟ موضوعی که بعد از اثبات پیش نگری های امروز در آینده نزدیک ، پیگیری خاص نموده و در خصوص آن ممکن است افشاگری کنیم. البته آرزومندیم حرف ما نادرست بوده و مردم کمتر در فشار قرار گیرند.

تعداد بازدید : 5


اختصاصی پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
0
0
اوضاع معيشت مردم رو هيچ وقت تو هيچ برهه زماني اين همه بهم ريخته نديده بودم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین