پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۸۵۳۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۶
دیدار وزیر جهادکشاورزی با پرستاران مشغول فعالیت در زیرمجموعه این وزارتخانه قابل تقدیر و تشکر است. اما اولویت های این وزارتخانه ، چنین دیدارهایی نیست. انتصابات وزارتخانه مشکل دارد، وعده ها تحقق پیدا نکرده، بازارگاه و بحث نهاده های دامی چالشی شده است، قیمت مرغ و تخم مرغ افسار پاره کرده، تامین بذر و کود و سم برای کشاورزان مسئله شده، قیمت گذاری تضمینی چالش دارد و .... . آقای وزیر، ما مخالف و دشمن شما نیستم ، اولویت ها را گم کرده اید، ما در کنار شما هستیم. تذکرات را بشنوید و انتقادات را پذیرا باشید.

شعار سال: وزیر جهادکشاورزی از پیشرفت محسوس موسسه سرم و واکسن رازی در تولید واکسن کرونا خبرداد.

 آقای کاظم خاوازی در مراسم تجلیل از پرستاران مجتمع شهید شوریده، موسسه سرم و واکسن سازی رازی را یکی از مراجع قابل اتکاء برای تولید واکسن کرونا دانست و ابراز امیدواری کرد واکسن تولیدی این موسسه در هفته جاری مجوز تست را از سازمان غذا و دارو دریافت کند.

تعداد بازدید : 6


وی افزود: تیم موسسه واکسن سازی رازی که زیرمجموعه وزارت جهاد و کشاورزی است پا به پای ستاد اجرائی فرمان امام در تحقیقات تولید واکسن کووید ۱۹ فعالیت کرده و امیدواریم به زودی بتوانیم پس از انجام مراحل مختلف این نوید را به مردم بدهیم که واکسن تایید و آماده توزیع شود.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما ، تاریخ انتشار:  30 آذر 1399  ، کدخبر: ، www.iribnews.ir،2959579

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
0
0
كمتر كسي ميدونه تموم مشكلات وزارت خونه اعم از مشكلات نهاده هاي دامي و .. از سو مديريت خاوازي هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
0
0
خودشون هم ميدونن كه چقد در زمينه وزارت جهاد كم كاري كردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
0
0
بد زدن وزير به كنار ما از كي وقت كرديم تا الان اين همه نسبت به توليداتمون بي رحم بشيم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین