پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۹۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷
علی رغم فراوانی نهاده‌های دامی در بازار، اما قیمت به شدت بالاست که با وجود انباشت دام در واحدها، تولید صرفه اقتصادی برای دامدار ندارد.

شعار سال: ایجاد مراکز عرضه مستقیم گوشت راه حلی برای کاهش سودجویی دلال

 با توجه به تعطیلی مراکز پرمصرف همچون تالار‌های پذیرایی و رستوران، دام زیادی روی دست دامداران مانده که با این وجود دامدار با مشکلات متعددی در نوسان قیمت نهاده‌های دامی روبه‌رو است.

علی رغم فراوانی نهاده‌های دامی در بازار، اما قیمت به شدت بالاست که با وجود انباشت دام در واحدها، تولید صرفه اقتصادی برای دامدار ندارد.

 قیمت گوشت دارای اختلاف ۵۰ تا ۶۰ درصدی از دامداری تا بازار است.

 با وجود آنکه امکان عرضه مستقیم برای دامدار وجود ندارد، از این رو دام به دست دلال و واسطه می افتد که در نهایت در خرده فروشی ها پس از تبدیل به قطعات مختلف با نرخ های متفاوتی عرضه می شود، درحالیکه با خرید حمایتی و عرضه مستقیم شاهد التهابات قیمت در بازار نخواهیم بود.

پ.ن: در صورتی که مدیران اقتصادی کشوری برای قیمت گوشت در ماه‌های آتی واقعا دغدغه‌مند هستند هر چه سریع‌تر اقدام کنند! در غیر این صورت جهش قیمتی در این کالا دور از انتظار نخواهد بود. تامین نهاده های دامی اگر انجام نشود این صنعت نیز به سرنوشت مرغداران مي‌انجامد. که روزگاری برای مرغ15هزار تومانی کاری نشد رسید به40 هزار تومان تا برای جلوگیری از شورش اجتماعی و امنیتی شدن ماجرا مجبور به اصلاحات خیلی جزئی شدند! این صنعت با کمی اختلاف زمانی همبستگی زیادی با گوشت مرغ دارد و بزودی افزایش قیمت آغاز می‌شود و شما باید بتوانید آن را با عرضه چندین برابری مدیریت کنید. در غیر این صورت جهش قیمتی تا جایی پیش می‌رود که دلال قیمت نهایی را بمانند خودروسازان تعیین خواهد کرد!

 

پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال ،برگرفته از کانال خیابان انقلاب

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
0
0
اقتصاد در ایران انقد دچار پاشیدگی شده که حد نداره باید از نو برنامه ای بنویسیم و از نو کاری بکنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین