پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۳۳۷
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۱
وزیر صنعت گفت: در حال فشار آوردن به وزارت جهاد کشاورزی هستیم که مرغ مازاد مرغداران را به‌موقع خریداری کند اما به‌دلیل بی‌کفایتی این مهم روی نداده است.

شعارسال: محمد شریعتمداری در نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در واکنش به گلایه‌های ۲ مرغدار حاضر در این نشست، درباره قیمت پایین این محصول در بازار مصرف، با ابراز اظهارات تندی به وزارت جهاد کشاورزی، این دستگاه دولتی را به بی‌کفایتی متهم و اظهار کرد: در حال فشار آوردن به وزارت جهاد کشاورزی هستیم که مرغ مازاد مرغداران را به‌موقع خریداری کند، اما به‌دلیل بی‌کفایتی این مهم روی نداده است؛ بنابراین گزارش، شرکت پشتیبانی امور دام مسئولیت خرید مرغ مازاد مرغداران، در زمان کاهش قیمت این محصول در بازار را به‌عهده دارد. این مسئولیت و حتی این شرکت قبل از اجرای قانون انتزاع یا تمرکز وظایف بخش کشاورزی در اختیار وزارت صنعت و بازرگانی سابق بود.

با توجه به رویکردی که شریعتمداری در موضوع بازرگانی داخلی دارد باید در ماه‌های آینده تقابل‌های آشکار و پنهانی میان دو وزیر جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت در مورد امور مربوط به "بازرگانی داخلی" را شاهد باشیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت فردا ، تاریخ انتشار: 1آبان1396، کدخبر: 739915: www.fardanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین