پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۳۸۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۷
پلدختر- رئیس‌کل دادگستری لرستان با اشاره به سوء تدبیر در شرکت پشتیبانی امور دام این استان گفت: استمرار کار به این صورت قابل قبول نیست.رئیس کل دادگستری لرستان گفت: دشمن امروز شرایط سخت اقتصادی، اجتماعی و تحریم هایی را به ملت ما تحمیل می کند و خنثی کردن آن وظیفه دستگاه ها است که باید در مقابله با آن تاکتیکی و با برنامه عمل کرد. وی با بیان این که امروز بیشترین توجه باید در راستای رفع مشکلات اقتصادی مردم باشد، افزود: با گذشت ۴۰ سال از انقلاب هر دستگاهی باید بداند در شرایط بحرانی چگونه عمل کند به طور مثال امروز اگر نیازمندی های اساسی مردم دچار خلل شده باید با ارائه راهکارهای مناسب جلوی آن گرفته شود.

شعار سالجعفر بدری ظهر سه شنبه در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی منابع طبیعی و حفظ حقوق عامه شهرستان پلدختر اظهار داشت: باید با اندیشه و فکر عوامل دخیل در قاچاق گوسفند ریشه یابی و شناسایی شود و این کار نیازمند برنامه ریزی است.

وی افزود: گوشت وسایر نیازمندی های مردم باید در مناطق محروم و روستاها توزیع و در اختیار اقشار آسیب پذیر قرار گیرد که ایجاد صف های طولانی باعث نارضایتی مردم نشود.

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: دشمن امروز شرایط سخت اقتصادی، اجتماعی و تحریم هایی را به ملت ما تحمیل می کند و خنثی کردن آن وظیفه دستگاه ها است که باید در مقابله با آن تاکتیکی و با برنامه عمل کرد.

وی با بیان این که امروز بیشترین توجه باید در راستای رفع مشکلات اقتصادی مردم باشد، افزود: با گذشت ۴۰ سال از انقلاب هر دستگاهی باید بداند در شرایط بحرانی چگونه عمل کند به طور مثال امروز اگر نیازمندی های اساسی مردم دچار خلل شده باید با ارائه راهکارهای مناسب جلوی آن گرفته شود.

بدری خاطرنشان کرد: باید علاج واقعه قبل از وقوع کرد که به دنبال جبران بودن سخت و هزینه بر است.

وی به صف های طولانی گوشت و مرغ در مرکز استان اشاره کرد و افزود: این گونه حرکات کرامت مردم را زیر سوال می برد و تامین نیازمندی های مردم باید با برنامه ریزی درست صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: پنج تا ۶ سال است شرکت پشتیبانی امور دام استان با بی نظمی در کارهای خود سوء تدبیر دارد و لانه فساد شده است، یک عده برای از بین بردن اموال دولت سوء استفاده می کنند.

بدری خاطرنشان کرد: به طور مثال یک محموله گوشت یا مرغ را در اختیار یک نفر قرار می دهند که باید ۳۰ میلیارد تومان وثیقه بگذارد اما با وثیقه ۱۵ میلیاردی محموله را در اختیار وی قرار می دهند.

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: هم اکنون شرکت پشتیبانی امور دام کلی مطالبات وصول نشده دارد، بنابر این اگر کار بدین شکل پیش رود قابل قبول نیست، اگر نمی توانند وضعیت را درست کنند منحل شود و به بخش خصوص واگذار شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته خبرگزاری مهر تاریخ انتشار 25 دی 97، کدخبر: 4513950، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
0
0
خدا روشکر که هیچ مدیریت درستی تو هیچ زمینه ای در کشور نداریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین