پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۶۹۷
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
عزیزی خادم آدرس دسترسی به اطلاعات در مورد «خوبان عالم» را فاش کرد! روز دوشنبه جلسه رسیدگی به شکایت شهاب عزیزی‌خادم از اعضای هیات رئیسه و حسن کامرانی‌فر، دبیرکل اسبق فدراسیون فوتبال در شعبه ۲۶ مجتمع قضایی صدر برگزار شد. عزیزی خادم بعد از اتمام این جلسه در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد. رئیس عزل شده فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در رابطه با «خوبان عالم» گفت سالنامه اعتماد را بخوانید! آنجا مفصل توضیح دادم. همان مطالب را منتشر کنید!

شعارسال: روز دوشنبه جلسه رسیدگی به شکایت شهاب عزیزی‌خادم از اعضای هیات رئیسه و حسن کامرانی‌فر، دبیرکل اسبق فدراسیون فوتبال در شعبه ۷۷ مجتمع قضایی صدر برگزار شد.

عزیزی خادم آدرس دسترسی به اطلاعات در مورد «خوبان عالم» را فاش کرد!

 عزیزی خادم بعد از اتمام این جلسه در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آن‌ها پاسخ داد. رئیس عزل شده فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در رابطه با «خوبان عالم» گفت سالنامه اعتماد را بخوانید! آنجا مفصل توضیح دادم. همان مطالب را منتشر کنید!

خوبان عالم کلیدواژه‌ای بود که در دوران ریاست شهاب عزیزی خادم و حتی در دوران پس از او بسیار به گوش می‌رسید. عزیزی خادم در گفتگو با «سالنامه اعتماد» که اواخر اسفند ۱۴۰۱ منتشر شد برای نخستین بار به طور مفصل در این رابطه توضیحاتی را ارائه کرد.

تعداد بازدید : 1

سایت تحلیلی خبری شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اعتماد، تاریخ انتشار: 27اردیبهشت1402، کدخبر: 613206، www.etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین