پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۰۳۸
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اخیراً رأی به محرومیت حسن کامرانی‌فر دبیرکل پیشین این فدراسیون داده است. کامرانی‌فر، کمک داور پیشین فوتبال ایران، در زمان شهاب‌الدین عزیزی خادم به‌عنوان دبیرکل فدراسیون انتخاب شد.

شعار سال: مدتی پیش در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال پرونده‌ای درباره برگزاری دیدار‌های دوستانه تیم ملی و نحوه انعقاد قرارداد و امضای اسناد توسط دبیرکل وقت فدراسیون فوتبال باز شده بود. این کمیته در نهایت با بررسی پرونده در حکمی در مورخه ۱۷ تیر ماه سال جاری، حسن کامرانی‌فر را به‌مدت ۳ سال از هرگونه فعالیت در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محروم کرد.

محرومیت ۳ ساله دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال
در حکم کمیته اخلاق آمده است: «رأی بلافاصله بعد از صدور لازم‌اجراست و تجدیدنظرخواهی مانع اجرای آن نخواهد بود».

کامرانی‌فر ۲۱ تیر سال ۱۴۰۰ به‌عنوان دبیرکل فدراسیون منصوب شد و ۹ شهریور ۱۴۰۱ و یک روز بعد از انتخاب مهدی تاج به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال از سمت خود استعفا کرد.

واکنش دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال ایران به محرومیت ۳ ساله خود

دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال ایران با جملاتی کوتاه به سوالات خبرنگار درباره حکم محرومیت سه ساله‌اش پاسخ داد.


حسن کامرانی‌فر دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال ایران درباره حکم محرومیت سه ساله‌اش گفت: نکته اول این است که این خبر در سایت رسمی فدراسیون منتشر نشده که در نوع خود بسیار عجیب است. با این حال این حکم ناحق فعلا در مرحله بدوی است و بنده در این باره تظلم‌خواهی کرده و از خودم اعاده حیثیت می‌کنم.

او درباره علت محرومیتش گفت: بنا به چیزی که در حکم آمده، بنده به خاطر عقد قرارداد برگزار دو مسابقه بزرگ با تیم‌های اروگوئه و سنگال که بهترین بازی‌های تدارکاتی فوتبال ایران در سال‌های اخیر محسوب می‌شود، سه سال محروم شده‌ام که این حکم خود گواه مسائلی است که در پشت پرده فوتبال ایران در جریان است. علی ایحال بنده هیچ مشکل خاصی با بررسی کارنامه‌ام ندارم و حاضرم این کار را در حضور نمایندگان رسانه‌های گروهی نیز انجام بدهم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پایان گفت: به زودی با حضور در یک برنامه تلویزیونی درباره اتفاقاتی که باعث انتشار این حکم ناحق شده، صحبت خواهم کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دیدبان ایران، تاریخ انتشار:۱۵ مرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۱۶۱۳۰۸، www.didbaniran.ir/ و پایگاه خبری وقایع روز، کد خبر:۶۰۹۴۰

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین