پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۵۱۰۰
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۲
گزارشگر محبوب فوتبال، انتقادات تندی را درباره فساد در فوتبال و نیز نبود وی‌ای‌آر مطرح کرد.خیابانی گفت: به داور، کمک‌داور و حتی برخی بازیکن‌ها مبالغی داده می‌شود تا نتیجۀ بازی را دربیاورند، وی‌ای‌آر هم که نیست بازی را کنترل کند. به جرات می‌توانم اسامیِ داوران، بازیکنان و خبرنگارانی که پول می‌گیرند را بگویم. در همین رابطه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اقدام به انتشار یک بیانیه با هدفی احتمالا دو پهلو نموده است. بنظر می رسد که انتشار این بیانیه،بنوعی هدف قرار دادن جواد خیابانی را دنباله گیری می کند.

شعارسال: جواد خیابانی گزارشگر و مجری ورزشی در جدیدترین صحبت‌های خود در برنامه صبح‌گاهی تلویزیون گفت: وی‌ای آر به ایران نمی‌آید تا بتوانند بازی‌ها را در بیاورند، من می‌توانم نام داوران و بازیکنانی که پول می‌گیرند را بگویم.

ادعای جواد خیابانی: VAR نمی‌آید تا بتوانند بازی‌ها را در بیاورند

تعداد بازدید : 0

بیانیه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال :

در بیانیه کمیته اخلاق آمده است:
یکی از ارکان قضایی فدراسیون طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال کمیته اخلاق است که بر اساس اساسنامه فدراسیون فوتبال و آیین نامه اخلاق فدراسیون فوتبال و کد‌های اخلاقی فیفا و‌ ای اف سی رسیدگی به تخلفات اخلاقی مستندا به ماده ۳ کمیته اخلاق می تواند اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در حوزه فوتبال از جمله مقامات رسمی، بازیکنان و همچنین کارگزاران و واسطه‌های رسمی را در خصوص نقض قوانین اخلاقی و رفتار‌هایی که می‌تواند به تمامیت و اعتبار فوتبال کشور لطمه وارد کند، مورد بازخواست قرار داده و در صورت لزوم، احکام مناسب را صادر کند.
همچنین، کلیه افرادی که درحوزه فوتبال فعالیت می‌کنند مستنداً به ماده ۴ آیین نامه اخلاق فدراسیون، ملزم هستند از اهمیت، تکالیف، وظایف و مسئولیت‌های حوزه کاری خود در فدراسیون، باشگاه ها، هیات‌ها، اتحادیه‌ها، آکادمی‌ها، مدارس فوتبال و امر کارگزاری آگاهی داشته و موارد زیر را رعایت کنند:

۱. به تمام قوانین مربوط و همچنین چارچوب قانونی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در گستره آن احترام بگذارند.

۲. تعهد خود به مبانی رفتاری و رویکرد‌های اخلاقی اشکار نمایند و به اصول رفتاری در فوتبال کشور احترام بگذارند.

۳. از مقام و خود به هیچ طریقی سوء استفاده نکنند و بویژه از موقعیت خود برای مقاصد یا هداف خصوصی بهره نگیرند.

ماده ۸ آیین نامه اخلاق فدراسیون فوتبال

۱. افرادی که ملزم به رعایت این مقررات هستند موظفند هرگونه تخلف اخلاقی احتمالی از این مقررات را گزارش کنند که این موضوع فارغ از رعایت اصول رازداری و وفاداری است.

۲. در صورت درخواست کمیته اخلاق افراد مورد نظر باید در روشن کردن حقایق پرونده یا تخلفات احتمالی به طور کلی همکاری نموده و مدارک درخواستی جهت تحقیقات ارائه کنند.

در ضمن کمیته اخلاق وفق مقررات اخلاقی و قوانین فوتبالی از مدارک و مستندات بدست آمده تحقیقات انجام خواهد داد.


پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین