پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۹۶۱
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۲
داور پیشکسوت فوتبال ایران که یکی از اعضای کمیته داوران است، در صفحه شخصی خود مدعی شد که او از سوی هواداران یک تیم خاص تهدید به مرگ شده است. خسروی بعد از انتشار این استوری جنجالی، در حاشیه مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد حسین خوشخوان، با ادبیاتی تند علیه کسانی که او را شیتیل‌بگیر خطاب می‌کنند، موضع گرفت. علی خسروی که مخاطب صحبت‌های خود را جواد نکونام قرار داده بود، بعد از آنکه در لفافه به سرمربی آبی‌ها حمله کرد، در طول ۴۸ ساعت اخیر در صفحه شخصی خود پیام‌های جنجالی‌ای را علیه استقلال و هوادارانش منتشر کرد تا بیش از پیش به حاشیه‌ها دامن زده شود. او در این میان، تصمیم عجیبی گرفت و اطلاعات کسانی که به او پیغام می‌دادند را منتشر کرد و با ادبیاتی زننده از مخاطبان صفحه خود می‌خواست تا به آن‌ها حمله کنند! این اتفاقات در حالی رخ داد که خسروی یکی از اعضای کمیته داوران محسوب می‌شود و پیش‌بینی می‌شد حواشی رخ داده از سوی او، به تشکیل پرونده علیه‌اش در کمیته اخلاق ختم شود.

شعارسال: کمیته اخلاق با ارسال نامه‌ای به هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد: نظر به تقاضای دیوان تحقیقات و با عنایت به محتویات پرونده، مدارک، مستندات و گزارش­‌های واصله علیه علی خسروی، عضو کمیته داوران مبنی بر تخلف اخلاقی وی با توجه به اینکه این نوع رفتار، نقض آشکار قوانین و مقررات اخلاقی محسوب می‌شود که به تمامیت و اعتبار فوتبال کشور لطمه وارد می­‌کند و اینکه صدور حکم نهایی در خصوص وی مستلزم تکمیل تحقیقات مقدماتی است لذا بنا بر اهمیت موضوع به استناد مواد ۲۳ و ۶۵ آیین‌­نامه کمیته اخلاق، دستور موقت دایر بر منع فعالیت نامبرده در حوزه فوتبال صادر و اعلام می­‌شود.

محرومیت ۲۰ روزه علی خسروی توسط کمیته اخلاق

بر همین اساس نامبرده از هر نوع فعالیت فوتبالی و فوتسالی و فوتبال ساحلی از جمله ورود به ورزشگاه‌ها و باشگاه به مدت ۲۰ روز تا صدور رای قطعی محروم است. این رای ظرف یک هفته از تاریخ ابلاغ به ایشان قابل اعتراض در کمیته استیناف است.

ضمناً از طریق سازمان لیگ و حراست فدراسیون با نهاد‌های ذی ربط جهت اجرای حکم و ممانعت از ورود به باشگاه و ورزشگاه‌ها و اماکن فوتبالی اقدام لازم به عمل آید. نتیحه عدم اجرا متوجه مقامات مستنکف و باشگاه خواهدبود.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 6خرداد1403، کدخبر: 1403030603427، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین