پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۰۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
فرشاد پیوس کارشناس فوتبال وضعیت فوتبال ایران و مافیای شکل گرفته در آن را وخیم تر از مافیای ایتالیا دانست.

شعار سال: فرشاد پیوس کارشناس و پیشکسوت فوتبال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره مافیای موجود در فوتبال گفت: مافیای پنهان فوتبال ایران باعث افت تعدادی تیم ها و یا لابی بازی های نادرست می شود.

او افزود: مافیای موجود در لیگ های ایران با یکسری حرکت مانند عقربه ساعت سبب می شوند یک عده از تیم ها از لیگ های بالا مثل لیگ برتر به لیگ های دسته های 2 یا 3 افول کنند یا اینکه با لابی و خرید هایی از این طریق شاهد قدرت گرفتن و روند صعودی ناگهانی یکسری تیم ها باشیم.

فدراسیون فوتبال باید به این گونه موارد ورود کند و جلوی راه این سری افراد و گروه ها را که حتی از باند های مافیایی ایتالیایی هم بدتر هستند ببندد. همچنین این گروه ها سبب می شوند که یک عده بازیکنان و سرمربی هایی که سواد یا مدرک معتبر و شرایطی برای این کارها ندارند به لیگ ورود کنند و باعث افت کیفیت فوتبال شوند.

طارمی رفته است، راحتش بگذارید

پیوس همچنین افزود کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال باید به مسئله طارمی ورود کند و تمامی افرادی که درگیر این موارد بودند را مورد بررسی قرار دهد. طارمی کودک نیست و عقلش به تمامی مسائل می رسد اما با بچه بازی که او در تیم پرسپولیس در آورد سبب شد پنجره ی نقل و انتقالات پرسپولیس را در 2 نوبت بسته شود. مشکل او دور و بری هایش است که به فکر او نیستند و تنها به فکر خودشان هستند.

طارمی برای پرسپولیس زحمت کشید و آقای گل لیگ ایرا ن بود و محبوب مردم، اما با این کارهایش محبوبیتش را از دست داد . بهتر بود تا بعد از جام جهانی در پرسپولیس می ماند اما حالا او رفته است راحتش بگذارید و بگذارید به پیشرفتش ادامه دهد.

فوتبالیست های حرفه ای که اخلاق حرفه ای ندارند، باید محروم شوند

پیوس همچنین درباره حواشی مصدومیت ها و دعواهای هم تیمی ها در رختکن گفت: این افراد از فوتبالیست ها حرفه ای هستند و پول حرفه ای هم دریافت می کنند پیگیری ها در مورد این بازیکنان باید بیشتر باشد و همچنین باید برای تنبیه کردن این سری افراد، باشگاه محرومیت هایی را ایجاد کنند و مانع اعمال نادرست آن ها باشند. باشگاه ها باید به فکر باشند و کسی که لایق و عاشق تیم است را به خدمت بگیرند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازباشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 7بهمن 96، کدمطلب:۶۴۱۱۸۷۱، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ارزو
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
0
واقعا حرف هاشون درسته و اگه مافیا نبود فوتبال بیشتر پیشرفت میکرد مخصوصا ایران ن.ف۸۳
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین