پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۷
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: با ارائه تسهیلات در راستای برنامه‌های محرومیت زدایی اقدام به اشتغالزایی هزار و 500 نفر کرده ایم.

شعار سال: سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده قانع در جلسه شورای اداری استان اردبیل ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج، بسیج مستضعفین را میراث امام خمینی (ره) دانست و گفت: اهداف و برنامه‌های این میراث ارزشمند توسط مقام معظم رهبری دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت بسیج متعلق به همه است و به منافع یک یا چند نفر محدود نیست، افزود: با توجه به اینکه بسیج توسط امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی تشکیل شده است، نمی‌تواند مشابهی داشته باشد.

بابازاده قانع ماموریت بسیج را گسترده دانست و تصریح کرد: همواره اعتماد به توان بالقوه بسیج مورد تاکید است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اضافه کرد: هفتاد درصد از شهدا از سپاه و همچنین هفتاد درصد از نیروهای سپاهی نیز از میان نیروهای مردمی هستند.

این رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه باید در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایران از امکاناتی که توسط دلاورمردی های بسیجیان و بویژه شهدا بدست آمده است، حراست کنیم، خاطرنشان کرد: عمده اقدامات بسیج نیز در چهار محور فرهنگی و تبلیغاتی، تربیتی، محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی و حفظ آمادگی نظامی می باشد.

وی از دایر بودن 300 هزار حلقه صالحین در سطح کشور و 700 حلقه صالحین در استان اردبیل خبر داد و گفت: متربیان در این حلقه‌ها بصورت سازماندهی شده در خصوص مسائل تربیتی، فرهنگی و اعتقادی آموزش های لازم را می بینند.

بابازاده قانع افزود: شورای قشر در 22 قشر استان و مجامع شهرستانی نیز فعال شده‌اند و تاکنون توانسته‌ایم علی رغم محدودیت مالی 180 یادواره شهدا توسط سپاه استان برگزار کنیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از تحویل 75 هزار گیرنده ماهواره بخاطر روشنگری و آگاه سازی استفاده از آن توسط خانواده‌ها خبر داد و تصریح کرد: با توجه به روشنگری‌های بسیج، استفاده از ماهواره هشت درصد کاهش یافته است.

بابازاده قانع با بیان اینکه با ارائه تسهیلات در راستای برنامه‌های محرومیت زدایی اقدام به اشتغالزایی هزار و 500 نفر کرده‌ایم، تصریح کرد: در همین راستا 176 گروه جهادی در قالب پنج هزار و 600 نفر نیز به مناطق محروم اعزام شده است.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت خبرگزاری ايسنا، تاریخ انتشار: 28 آبان 1394، کد مطلب: 948-3890-5:www. isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین