پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۷۲۹
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸
نخستین مدرسه تخصصی اوتیسم در اصفهان با زیربنای ۲ هزار و ۵۰ متر مربع روز پنجشنبه با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد.
شعار سال: این مدرسه در مساحت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع و زیربنای ۲ هزار و ۵۰ متر مربع با هدف ایجاد فضای تخصصی برای آموزش و توانبخشی کودکان اوتیسم به همت بنیاد نیکوکاری دستان مهربان با حضور وزیر آموزش و پرورش به بهره برداری رسید.

برای ساخت این مدرسه شامل هشت کلاس کارگاهی، سه کلاس درمانی فیزیوتراپی، اتاق حس و اتاق تاریک و سفید که ساخت آن سه سال بطول انجامید ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

وزیر آموزش و پرورش روز پنجشنبه در مراسم بهره برداری مدرسه توانبخشی کودکان اوتیسم اصفهان گفت: خیران بیشترین خدمت را به آموزش و پرورش داشته اند و برای نیازمندان و مکان‌هایی که جامعه هدف آنهاست با اشتیاق ورود پیدا می‌کنند.

یوسف نوری افزود: من دست تک تک خیران را می‌بوسم و قدردان محبت‌ها و نگاه ویژه آن‌ها به حوزه آموزش و پرورش هستم.
وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب سومین برکت نظام اسلامی، مشارکت اجتماعی، خیران و گروه‌های جهادی است چرا که خیران برای کیفیت در نظام تربیتی یک گام فراتر رو به جلو حرکت می‌کنند.

وزیر آموزش و پرورش شامگاه چهارشنبه با هدف بررسی مسائل آموزش و پرورش استان، افتتاح چند طرح عمرانی و دیدار و گفتگو با خیران مدرسه ساز و همچنین فرهنگیان و جلسه همکاری با حوزه علمیه در دفتر امام جمعه وارد استان اصفهان شد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار:۲۵ فروردین ۱۴۰۱، کدخبر: ۸۴۷۱۶۲۷۸، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین