پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۷۶۷۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۰
بر اساس اخبار دریافتی، هادی اخلاقی فیض‌آثار مدیرعامل بانک تجارت در حکمی جواد گلی را به عنوان مشاور مدیرعامل و رییس اداره روابط عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی این بانک منصوب کرد. پیش از این گلی، مدیر برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و رییس هیئت مدیره شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد در خرداد ۱۳۹۹ بود.

شعار سال: دکتر هادی اخلاقی فیض‌آثار مدیرعامل بانک تجارت در حکمی جواد گلی را به عنوان مشاور مدیرعامل و رییس اداره روابط عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی این بانک منصوب کرد. پیش از این گلی، مدیر برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و رییس هیئت مدیره شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد در خرداد۱۳۹۹ بود. پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، این انتصاب شایسته را تبریک عرض می کند.

انتصاب جواد گلی به ریاست روابط عمومی و سرمایه اجتماعی بانک تجارت



لازم به توضیح است که پایگاه تحلیلی خبری شعار سال در دوره قبلی مدیریتی حاکم بر بانک تجارت ، انتقادات زیادی را بر شیوه عملکردی این بانک و شیوه تعامل روابط عمومی با رسانه ها داشته و با وجود برخی نشست های تخصصی در سطوح مختلفی مدیریتی این بانک با این پایگاه خبری ، اشتراک نظر خاصی حاصل نگردید. امید می رود که در دوره جدید مدیریتی این بانک و تغییرات صورت پذیرفته، شاهد افزایش همکاری های موثر باشیم. 

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعارسال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
0
0
جوان خوشفکریه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین