پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 17
کد خبر: ۳۶۳۱۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۹
برای برخی از منتقدین به عملکرد رضا دولت ابادی در بانک تجارت این سوال مطرح شده که رضا دولت آبادی در تجارت چه کرد و چه عملکرد شاخصی از خود نشان داد که به مدیرعاملی بانک ملت برگزیده شد؟ منتظر دریافت نظرات منتقدین و حامیان انتصاب ایشان هستیم.

شعار سال:رضا دولت آبادی با تصمیم و راى اعضای هیات مدیره، به عنوان مدیر عامل جدید بانک ملت انتخاب شد.
 
در پی استعفای محمد بیگدلی مدیرعامل پیشین بانک ملت، رضا دولت آبادی به عنوان مدیرعامل جدید، برگزیده و معرفی شد.

روابط عمومی بانک ملت با قدردانی از تلاش های صادقانه بیگدلی مدیرعامل پیشین، انتصاب آقای دولت آبادی به عنوان مدیرعامل جدید را به ایشان تبریک می گوید.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری اقتصاد آنلاین  ، تاریخ انتشار:29 مهر 1400، کدخبر: 573684، www.eghtesadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
0
0
از جمله ایرادات قابل بحث در خصوص ایشان از گردونه خارج کردن بخشی از نیروهای متخصص سازمانی در بانک تجارت بود و انتصابات به غایت سلیقه محور داشتند.
متاسفانه در این راستا برخی از رسانه ها با پنهان کردن حقایق و بزرگ نمایی شعاری برخی شاخص ها از جمله بیشترین سودآوری بین کل بانکها (در صورتی که عمده سود آوری از درآمدهای غیر عملیاتی )بوده بر آسیاب ایشان آب ریختند .

واقعا متاسف شدم که ایشان به مدیر عاملی بانکی برگزیده شدند که بانکی پویا بوده و عملکردی عالی دارد.
نهایتا جای سوال دارد که اگر ایشان عملکردی مناسب داشتند چرا در بانک تجارت نماندند و به بانکی دیگر ، که شناخت کافی از بدنه آن نداشته اند رفته اند ؟ چرا باید برای شناخت ایشان از بدنه بانک و مسلط شدن از طریق آزمون خطا ، هزینه را بانک ملت بدهد ؟
مدیر پایگاه

با سلام 
شعار سال هم برخلاف تصور ایجاد شده برای برخی از خوانندگان، هیچ گونه مشکلی با بانک تجارت نداشته و با سبک مدیریتی ، وضعیت عملکردی و برخی از برنامه ها و انتصابات آقای مدیرعامل قبلی مشکل داشته است. 

ما امیدواریم دردوره جدید با عملکرد خوب مشاهده شده توسط تیم مدیریتی جدید و ان شاالله کل بانک تجارت،شاهد افزایش ارتباطات فی مابین بوده و در خدمت توسعه عملکردی بانک ، اقدام هم افزا داشته باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین