پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۱۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
مصطفی فقیهی افشا گری نموده که آنتالیا با وجود این حجم مسافر ایرانی، پرواز مستقیم ندارد! پرواز از تهران عمدتاً در «آدانا» یا شهر دیگری از ترکیه نشسته، متوقف می‌شود، ۴۵ دقیقه وقت مردم تلف می‌شود و نهایتاً بدون کوچکترین اتفاقی راهی «آنتالیا» می‌شود! اما چرا؟ آیا از مافیای پشت پرده اطلاع دارید؟
شعار سال: حالا که بحث⁧ سیسمونی⁩ و ترکیه داغ است، لابد می‌دانید که ایران به ⁧آنتالیا⁩ -باوجود این‌همه مسافر- پرواز مستقیم ندارد! پرواز از تهران عمدتاً در «آدانا» یا شهر دیگری از ترکیه نشسته، متوقف می‌شود، ۴۵ دقیقه وقت مردم تلف می‌شود و نهایتاً بدون کوچکترین اتفاقی راهی «آنتالیا» می‌شود! اما چرا؟

‏ماجرا، اما از این قرار است که مسئولان دلسوز، آنتالیا -و اساساً هرجا که تصور خوشگذرانی شود- را به رسمیت نمی‌شناسند، لذا ترجیح می‌دهند رعیت نگون‌بخت، بطور غیرمستقیم وارد این شهر ترکیه شوند!

اما پسِ این رفتار قرون وسطایی، مافیای اقتصادی مهمی بدون کوچکترین مزاحمت، گذرانِ عمر می‌کند.

خوب است پس از یک‌دهه‌ونیم از اتخاذِ این تصمیم مضحک⁩، حضرات پاسخ دهند که چقدر پول، مستقیم و غیرمستقیم از جیب مردم بی‌نوا و بیت‌المال بابت این رفتار ناشیانه و متعصبانه می‌رود؟!

‏چقدر به فرودگاه «آدانا»، شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی و … پرداخت می‌شود؟

چه مافیای قدرتمندی در پشت‌پرده‌ی این ماجرا منتفع هستند؟ و روزانه چقدر؟
 
مصطفی فقیهی
ماجرای سیسمونی و مافیای پرواز آنتالیا
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی مصطفی فقیهی
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
0
1
انتخاب دل پری داره گویا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین