پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۳۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) دو هفته پیش در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال خبر از تشکیل کارگروهی سه جانبه برای پیگیری حضور بانوان در استادیوم‌های ایران داده است.
شعار سال: در نامه فیفا به فدراسیون فوتبال ایران ضمن تبریک به فدراسیون بابت صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ که نشانی از توسعه فوتبال است، اشاره شده برای توسعه هر چه بیشتر فوتبال طبق اساسنامه فیفا باید به توسعه حضور بانوان نیز رسیدگی شود.

 فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) دو هفته پیش در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال خبر از تشکیل کارگروهی سه جانبه برای پیگیری حضور بانوان در استادیوم‌های ایران داده است.

در این نامه ضمن تبریک به فدراسیون بابت صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ که نشانی از توسعه فوتبال است، اشاره شده برای توسعه هر چه بیشتر فوتبال طبق اساسنامه فیفا باید به توسعه حضور بانوان نیز رسیدگی شود. از همین‌رو فیفا اعلام کرده کارگروهی سه جانبه با حضور فدراسیون فوتبال، فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) تشکیل خواهد شد تا حضور بانوان در بازی‌های داخلی و بین‌المللی با سرعت بیشتری پیگیری شود.

همچنین در این نامه به تغییرات در فدراسیون فوتبال اشاره شده است که این تغییرات منافاتی با اساسنامه فیفا و فدراسیون فوتبال ندارد و روند قانونی طی شده است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دیده بان ایران، تاریخ انتشار:۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، کدخبر:۱۳۰۹۲۹، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Romania
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
0
0
مگر فیفا زورش به شما برسه و زنان هم بتونن بیان ورزشگاه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین