پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۷۳۰
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
وزیر بهداشت با انتشار پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن روز جهانی ماما گفت: جامعه مامایی کشور دوشادوش دیگر حوزه‌های خدوم سلامت با مهر، ایثار، علم و تبحر خویش، مژده آور زندگی، شور و سلامت برای مادران و البته نوزادان در نخستین روز‌های حساس حیات می‌باشند.
شعار سال: بهرام عین اللهی وزیر بهداشت در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن روز جهانی ماما نوشت: جامعه مامایی کشور دوشادوش دیگر حوزه‌های خدوم سلامت با مهر، ایثار، علم و تبحر خویش، مژده آور زندگی، شور و سلامت برای مادران و البته نوزادان در نخستین روز‌های حساس حیات می‌باشند.

در جهان امروز ماما نه تنها ارائه دهنده محوری خدمات به مادران و نوزادان طی بارداری، زایمان و پس از تولد است، بلکه بار‌ها و بار‌ها به عنوان یگانه منجی ساعات مرگ و زندگی زنان و نوزادان به ایفای نقش می‌پردازد.

روز جهانی ماما که پنجم ماه می‌با پانزدهم اردیبهشت ماه مصادف است، نماد و سمبلی است برای «بزرگداشت خدمات زندگی آفرین» که توسط همه ماما‌های جهان صورت می‌گیرد.

اینجانب به خوبی از همت والا و تلاش همکاران گرانمایه ماما در مراکز و به ویژه در روستا‌های دور دست سراسر کشور آگاهم. به همین منظور ضمن تبریک روز جهانی ماما به یکایک شان، از آن‌ها می‌خواهم در لحظات خالص و ناب تسبیح و دعا که مستمر و مداوم نظاره‌گر اولین اشک‌ها و لبخندها، فریاد‌ها و شوقها، عشق‌ها و امید‌ها هستند، ما را و کشور عزیزمان را از دعای خیر خود محروم نسازند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری موج، تاریخ انتشار:۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، کدخبر:۴۳۰۴۳۱، www.mojnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین