پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۳۵۳
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور گفت: در طول هفته گذشته قرارگاه رصد و پایش وضعیت گندم، آرد و نان در وزارت کشور و در استان‌ها نیز کارگروه‌های ساماندهی گندم، آرد و نان تشکیل شده است.
شعار سال: محسن کوشش تبار در حاشیه نشست مجازی با نمایندگان کارگروه‌های استانی افزود: این قرارگاه به طور روزانه وضعیت نانوایان را در سطح کشور رصد می‌کند و ترتیبی اتخاذ شده است که هیچ گونه کمبود آرد و گندم در استان‌ها وجود نداشته باشد و نان مورد نیاز مردم بدون هیچ گونه محدودیتی در اختیارشان قرار گیرد.

وی ادامه داد: در آینده‌ای نزدیک هم از طریق سامانه‌های هوشمند طراحی شده، نظارت لازم بر زنجیره گندم، آرد و نان صورت خواهد گرفت و در مناطقی هم که لازم باشد ساعت پخت نانوایان افزایش می‌یابد که این موضوع به استانداران هم اعلام شده است.

معاون وزیر کشور اضافه کرد: دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی با اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها یکی از تاریخی‌ترین تصمیم‌ها را برای حل مشکلات اقتصادی کشور اتخاذ کرده است.

کوشش تبار با بیان اینکه اجرای درست و کامل این طرح، نیازمند همت و حضور میدانی مدیران دستگاه‌ها در همه سطوح و همچنین همراهی مردم عزیز کشور است، خاطر نشان کرد: همان طور که رئیس جمهور اعلام کردند آثار و برکات طرح عادلانه سازی یارانه‌ها در آینده نه چندان دور در حوزه اقتصادی و معیشتی کشور نمایان خواهد شد.

وی صیانت، حفاظت و نگهبانی از بیت المال را وظیفه‌ای همگانی دانست و تاکید کرد: یکی از حوزه‌هایی که از طرح مردمی سازی یارانه‌ها متاثر است حوزه آرد و نان است و باید نظارت جدی در این حوزه داشته باشیم به گونه‌ای که تمام فرایند‌های حوزه آرد و نان از ثبت سفارش، تولید و توزیع تا تحویل نان به دست مصرف کننده، مورد نظارت مستمر قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور خاطرنشان کرد: در این راستا، برنامه یکپارچه سازی و قابلیت کنترل الکترونیک طراحی شده که براساس آن ظرفیت هایی، چون امکان بازرسی از سوی مردم و ثبت شکایت فراهم است.

کوشش تبار با اشاره به مصوبه اخیر ستاد تنطیم بازار که از سوی معاون اول رئیس جمهور به وزارت کشور ابلاغ شده است، گفت: براساس بند سه این مصوبه مسوولیت نظارت و کنترل قیمت آرد و نان در سراسر کشور بر عهده وزارت کشور است و همه دستگاه‌ها موظف به همکاری و هماهنگی کامل با این وزارت هستند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری اقتصاد غذا، تاریخ انتشار:۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۵۲۶۴۵، www.foodpress.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین