پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۰۹۷
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:جریانات مطالبه‌گری جدی از گذشته وجود داشته که مطالبات صنفی ایثارگران را پیگیری می‌کردند؛ بعید هم نیست که همانند سایر مطالبات صنفی مورد طمع قرار بگیرند.
شعار سال:  سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: جریانات مطالبه‌گری جدی از گذشته وجود داشته که مطالبات صنفی ایثارگران را پیگیری می‌کردند؛ بعید هم نیست که همانند سایر مطالبات صنفی مورد طمع قرار بگیرند.

وی در ادامه افزود: منابع، اعتبارات و بودجه مصوب دولت محدود است و طبیعتا توانایی پاسخگویی به همه نیست که خود این امر نارضایتی و شکاف ایجاد می‌کند. اساس تجمعات صنفی و پیگیری مطالبات، قانونی است که جنس اکثر آن‌ها مردمی و اجتماعی است عده‌ای هم که خود را لیدر می‌دانند ممکن است خیلی موجه نباشند و بیشتر دنبال مسائل شخصی هستند تا مطالبه مردم.
تعداد بازدید : 19
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دیدبان ایران، تاریخ انتشار:۱۱ خرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۱۳۳۱۴۳، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین