پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۱۱۹
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی گفت: اتمام پروژه‌های نیمه تمام استان آذربایجان‌شرقی از مهمترین اقدامات دولت در این سفر خواهد بود.
شعار سال: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور صبح امروز، ۱۲ خردادماه در بدو ورود به آذربایجان‌شرقی هدف اصلی هیئت دولت را از سفر به آذربایجان‌شرقی، اتمام پروژه‌های نیمه تمام بیان کرد.

وی با بیان اینکه مردم آذربایجان‌شرقی همیشه در مقابل زورگویی‌ها و سلطه‌طلبی‌های بیگانگان ایستادگی کرده و در عرصه‌های مختلف به‌خوبی امتحان خود را پس داده‌اند، اظهار کرد: آذربایجان‌شرقی ظرفیت‌های بسیار بزرگ صنعتی، معدنی و کشاورزی دارد و هدف ما در این سفر استانی دنبال کردن نهضت اتمام پروژه‌های نیمه تمام خواهد بود که این پروژه‌ها مردم را رنج می‌دهد.

رئیسی افزود: ما قصد آغاز پروژه جدیدی را نداریم و کار جدی ما ساماندهی پروژه‌های نیمه تمام است و خوشبختانه لیست بلندی از موضوعات و مسائل استان آماده شده که حتما در شورای اداری استان در خصوص این مسائل تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

رئیس‌جمهور در خاتمه اظهار کرد: ما خدمتگزار مردم آذربایجان‌شرقی هستیم که همیشه در خدمت انقلاب و نظام بوده‌اند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری بین المللی قرآن، تاریخ انتشار:۱۲ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۴۰۶۱۵۸۸، www.tabriz.iqna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین