پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۱۶
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸
نرخ بیکاری استان کرمانشاه در فصل تابستان امسال بالاتر از 20 درصد بوده است.
شعارسال: مرکز آمار ایران، نرخ بیکاری استان کرمانشاه در تابستان امسال را 20.3 درصد اعلام کرده است. در این مدت متوسط نرخ بیکاری کشور 12.7 درصد اعلام شده که بر این اساس نرخ بیکاری کرمانشاه 7.6 درصد از متوسط نرخ بیکاری کشور بالاتر است.

طبق این آمار، استان کرمانشاه در تابستان امسال نیز بالاترین نرخ بیکاری را بین استانهای کشور دارد و پس از کرمانشاه، استانهای چهارمحال و بختیاری با 19.8 درصد و اصفهان با 17.4 درصد قرار دارند. در بهار امسال نیز استان کرمانشاه با نرخ بیکاری 19.2 درصد بالاترین نرخ بیکاری را بین استانهای کشور داشت.

طی سالهای اخیر استان کرمانشاه همواره بالاترین نرخ های بیکاری را در کشور داشته و بر همین اساس ایجاد اشتغال در اولویت کارهای مسئولین استان قرار گرفته است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار: سه شنبه 18 آبان 1395، کدخبر: 95081813019، www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین