پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۱۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۵
نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از مشکل اشتغال فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی به‌عنوان یکی از مشکلات اصلی استان یاد کرد.

شعارسال: «احمد صفری» در نشست اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه، با حضور وزیر جهاد کشاورزی در استانداری کرمانشاه، با ابراز تأسف از این‌که استان کرمانشاه رتبه اول بیکاری را دارد، اظهار کرد: عمده مشکلات استان ریشه در بیکاری دارند.

صفری با تأکید بر این‌که مشکل اشتغال فارغ‌التحصیلان به ویژه فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی را داریم، تصریح کرد: کارهای استخدام ۲۰۰نفر از ناظرین بخش کشاورزی انجام شده که تقاضا داریم به این تعداد ۳۰۰ نفر دیگر اضافه شود.

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی سپس با اشاره به کاهش سود تسهیلات، خواستار تسریع در اجرا و پرداخت این تسهیلات شد.

صفری در ادامه از عشایر به‌عنوان مرزداران بدون مزد یاد کرد و خواستار اجرایی شدن پروژه‌های آبرسانی برای رفاه حال این قشر تولیدکننده شد.

وی در ادامه با تأکید بر وجود پنج بازارچه مرزی و مرزی بودن استان کرمانشاه گفت: تقاضای دریافت اعتبار برای مقابله با بیماری‌های دام و طیور را داریم و خواستار تعریف ردیف اعتباری در این خصوص هستیم.

نماینده کرمانشاه در مجلس در ادامه با اشاره به آتش‌سوزی‌های چند سال اخیر در سطح جنگل‌ها گفت: درخواست تعریف ردیف‌های ویژه اعتباری برای اجرای طرح صیانت از جنگل‌های زاگرس با محوریت استان کرمانشاه را داریم.

احداث سیلوی ۱۰۰ هزار تنی، اجرای طرح‌های شیلاتی، اجرای سامانه گرمسیری و سردسیری از دیگر مطالبات نماینده کرمانشاه در مجلس بود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار خبر 24 دی 1395، کدمطلب: 95102414981 ،www.isna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
نگویید مشکل، بگویید فاجعه اشتغال فارغ التحصیلان کشاورزی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین