پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۰۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۵
در پی برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر تمایل حضرت آیت الله خامنه‌ای برای به‌کارگیری مربی داخلی برای تیم ملی فوتبال کشورمان اعلام شد: رهبر معظم انقلاب توصیه‌ای درباره انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال نداشته‌اند.
شعار سال: در پی برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر تمایل رهبر انقلاب اسلامی برای به‌کارگیری مربی داخلی برای تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام جهانی قطر خبرنگار یک رسانه کسب اطلاع کرد که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این زمینه توصیه یا رهنمود جدیدی نداشته‌اند.

گمانه‌زنی‌های اخیر ناشی از بازنشر بیانات ۳ سال قبل ایشان در دیدار اعضای تیم ملی والیبال جوانان است.
 
در همین رابطه خبرگزاری تسنیم اقدام به انتشار مطلب زیر نموده است:
روزنامه اعتماد اشتباه خود در خصوص توصیه رهبری برای انتخاب سرمربی تیم ملی را اصلاح کرد.
 
پس از موفقیت تیم ملی والیبال کشورمان در لیگ ملت‌ها و صعود از مرحله گروهی، پست اینستاگرامی رهبر انقلاب در خصوص موفقیت با مربی ایرانی و همزمانی آن با بحث تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال، این اشتباه را در برخی رسانه‌ها به وجود آورد که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مربی ایرانی باید روی نیمکت تیم ملی حضور داشته باشد.

روزنامه اعتماد یکی از آن دست رسانه‌هایی بود که روز سه‌شنبه، ۲۱ تیرماه با تیتر «چطور پست صفحه اینستاگرام رهبر انقلاب معادلات انتخاب سرمربی تیم ملی را تغییر داد؟» به این موضوع اشاره کرد و امروز در شماره جدید خود این اشتباه را تصحیح کرده و نوشته است: «رهبر انقلاب توصیه‌ای درباره انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال نداشته‌اند». روزنامه اعتماد این موضوع را سوء برداشت اعلام کرده است.
رهبر معظم انقلاب توصیه‌ای درباره انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال نداشته‌اند
 
رهبر معظم انقلاب توصیه‌ای درباره انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال نداشته‌اند
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری پرسون، تاریخ انتشار:۲۲ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۴۰۵۵۸۳، www.purson.ir/ و خبرگزاری تسنیم؛ کد خبر:۲۷۴۳۲۰۶
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
0
0
چند چندیم واقعا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین