پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۶۵۹
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰
با اعلام روابط عمومی مترو منطقه اصفهان، فعالیت متروی این شهرستان به دلیل شرایط جوی نامناسب و بحرانی امروز تعطیل است. آب‌گرفتگی معابر زیرزمینی، ایجاد روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها باعث اختلال تردد در مسیر‌های زیرزمینی و مترو می‌شود. پیرو اعمال این تصمیم ، برخی از کارشناسان از مشکلات و ناایمنی های احتمالی در نظرگرفته نشده در روند ساخت متروی اصفهان صحبت می کنند.
شعار سال: به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان، با توجه به شرایط جوی نامناسب پیش‌بینی شده اداره کل هواشناسی اصفهان، مبنی بر تشدید فعالیت سامانه مونسونی در استان و رگبار شدید باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقتی در استان و احتمال آب‌گرفتگی معابر و گذرگاه‌های عبوری و تاثیر در کیفیت تردد شهروندان، بهره‌برداری و ارائه خدمات مترو به شهروندان در روز جمعه ۷ مردادماه جاری تعطیل اعلام می‌گردد.

آب‌گرفتگی معابر زیرزمینی، ایجاد روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها باعث اختلال تردد در مسیر‌های زیرزمینی و مترو می‌شود.پیرو اعمال این تصمیم ، برخی از کارشناسان از مشکلات و ناایمنی های احتمالی در نظرگرفته نشده در روند ساخت متروی اصفهان صحبت می کنند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:۷ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۲۷۴۹۷۱۲، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین