پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۱۱
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶
مدیر عامل شرکت گاز استان با اشاره به اینکه میزان مصرف گاز در سه روز گذشته 32 درصد افزایش داشته است، گفت: از روز یکشنبه هفته جاری تاکنون 31 میلیون مترمکعب گاز در بخش خانگی مصرف شده است.
شعارسال: اسماعیل مفرد بوشهری مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، با اشاره به اینکه طی سه روز گذشته ۳۲ درصد افزایش مصرف گاز در استان داشته‌ایم، اظهار کرد: از روز یکشنبه تاکنون ۳۱ میلیون مترمکعب گاز در بخش خانگی مصرف شده در حالی که این میزان در هفته گذشته ۲۳ میلیون مترمکعب بود.

وی افزود: هم اکنون در بحث گازرسانی با مشکل مواجه نیستیم و احتمال قطعی گاز وجود ندارد اما ضروریست مردم با صرف‌جویی ما را در این امر یاری کنند.

مدیر عامل شرکت گاز استان با بیان‌ توصیه‌هایی در خصوص مصرف بهینه گاز عنوان کرد: با رعایت کردن مواردی همچون خاموش کردن وسایل گازسوز در اتاق‌های بلا استفاده، بستن دریچه‌های کولر، عایق بندی موتورخانه‌ها، پوشیدن لباس گرم در منازل می توانیم بدون مشکل از سرما عبور کنیم.

این مسوول تصریح کرد: به دلیل مسائل زیست محیطی نیروگاه شهید رجایی به ناچار از سوخت گاز طبیعی استفاده می‌کنند اما طبق ابلاغ شرکت ملی گاز، مجبور هستیم برای نیروگاه محدودیت سوختی تعیین کنیم تا در صورت لزوم به بخش خانگی اختصاص یابد.

بوشهری با بیان اینکه نیروگاه شهید رجایی می‌تواند از سایر سوخت‌ها برای ادامه کار استفاده کند، ابراز کرد: امیدواریم به سمتی نرویم که ناچار به محدودیت سوختی سایر صنایع استان شویم.

در پایان تاکید کرد: استمرار گازرسانی در تمامی نقاط کشور نیازمند صرف‌جویی و رعایت نکات ایمنی است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی شاخص نیوز، تاریخ انتشار: چهارشنبه 3 آذر 1395، کدخبر: 119806، www.shakhesnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین