پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۷۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: در سال گذشته بیش از ۹۳ هزار تن انواع محصولات شوینده به ارزش ۶۴ میلیون دلار از استان قزوین صادر شده که بیش از ۳۴ درصد صادرات کل کشور در گروه مواد شوینده است.

شعار سال: نشست تخصصی بررسی مشکلات و موانع صادراتی واحدهای تولیدی ظهر امروز با حضور رئیس اداره صنایع شیمیایی و پتروشیمی و دبیر میز شوینده وزارت صنعت معدن و تجارت و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و مدیران عامل واحدهای صنعتی تولید کننده محصولات شوینده استان در محل سالن جلسات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین برگزار شد.

علی اکبر کبیری معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در این جلسه با تاکید بر ضرورت تشکیل میز کشوری محصولات شوینده در استان اظهار داشت: بیش از 60 درصد شوینده‌های کشور در استان قزوین تولید می‌شود.

وی افزود: استان قزوین دارای جایگاه ویژه‌ای در تولید انواع محصولات شوینده در سطح کشور دارد و تشکیل میز کشوری در این استان می‌تواند بسیاری از مشکلات تولید و صادرات محصولات شوینده را برطرف سازد.

کبیری بیان کرد: در سال گذشته بیش از 93 هزار تن انواع محصولات شوینده به ارزش 64 میلیون دلار از استان قزوین به سایر نقاط دنیا صادر شده که بیش از 34 درصد صادرات کل کشور را در گروه مواد شوینده در بر می‌گیرد.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت با اشاره به هدف‌گذاری یک میلیارد دلاری صادرات کالای استان در سال96 تصریح کرد: برای رسیدن به این مهم و برداشتن قدم‌های بلند در زمینه تولیدات صادرات محور در استان باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان زمینه رفع مسائل و مشکلات این تولیدکنندگان را فراهم کنیم.

کبیری خاطرنشان کرد: با توجه به این رویکرد که استان قزوین یکی از قطب‌های تولید مواد شوینده و آرایشی و بهداشتی در کشور است، رایزنی‌های لازم انجام شده تا با تشکیل میز کشوری محصولات شوینده در استان قزوین، مسائل و مشکلات تولیدکنندگان این گروه کالایی با جدیت بیشتری پیگیری شود.

وی گفت: تشکیل میز کشوری در استان مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی صادراتی را در حوزه مسائل بانکی، مالیاتی، انرژی، گمرکات و دیگر مسائل به صورت تخصصی بررسی و با ارائه راهکارهای عملی جهت رفع آنها اقدام خواهد شد.

کبیری تاکید کرد: در حال حاضر باید تلاش کنیم با استفاده از ابزارهای موجود، بازارهای جدیدی برای صادرات کالاهای تولید استان ایجاد کنیم.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: با توجه به وجود ظرفیت‌های بالای موجود در واحدهای تولیدی شوینده قزوین، تشکیل میز کشوری در این استان ضروری است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار ۰۹ خرداد 1396، کد مطلب:1423755 : www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
0
0
قطب تولیدات تقلبی کشور هم یکی در گیلانه و یکی در قزوین. مواد شوینده رو می گم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین