پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹
فاز دوم طرح ساماندهی سگ‌های بلاصاحب شهری از شهریور آغاز و تا پایان فصل سرما ادامه دارد.از ابتدا تاکنون، 74 قلاده سگ با مشارکت شهروندان ، شناسایی و جهت انجام اقدامات لازم به کمپ حامی محمدآباد منتقل شده‌اند.
شعارسال: با اشاره به فرارسیدن فصل سرما و اهمیت ساماندهی سگ‌های بلاصاحب در سطح شهر، گفت: فاز دوم طرح ساماندهی سگ‌های بلاصاحب در سطح شهر قزوین در حال اجرا است.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری قزوین با اعلام این خبر افزود: فاز دوم طرح ساماندهی سگ‌های بلاصاحب شهری از اوایل شهریور ماه امسال آغاز شده و تا پایان فصل سرما ادامه دارد.

وی بیان کرد: از ابتدای آغاز طرح تاکنون 74 قلاده سگ در آدرس‌های اعلامی از طریق سامانه 137 و شهروندان شناسایی و جهت انجام اقدامات لازم به کمپ حامی محمدآباد منتقل شده‌اند.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: انگل‌تراپی، واکسیناسیون و عقیم‌سازی از جمله اقداماتی بوده که پس از جمع‌آوری سگ‌ها در کمپ حامی انجام می‌شود این امر در حالی بوده که سازمان دامپزشکی نیز در قالب "دامپزشکان معتمد" بر انجام این اقدامات نظارت دارند.

منتظری عنوان کرد: سگ‌های بلاصاحب پس از سپری شدن دوره نقاهت و انجام عملیات مایه‌کوبی و قلاده‌زنی براساس دستورالعمل اعلامی از سوی محیط زیست در محیط رها می‌شوند.

وی با بیان ضرورت زنده‌گیری سگ‌های بلاصاحب گفت: براساس قانون، استفاده از سلاح گرم برای معدوم‌سازی سگ‌های بلاصاحب غیرمجاز بوده و این حیوانات باید زنده‌گیری و به کمپ نگهداری منتقل شوند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین، تاریخ انتشار: پنجشنبه 4 آذر 1395، کدخبر: 217183، www.sobheqazvin.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
0
0
انتقال به کمپ کردید و قلاده گذار هم نمودید. بعد از اون چی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
0
0
می تونم بپرسم، جهت اقدام لازم در کمپ یعنی چی؟ یعنی می کشید یا عقیم می کنید؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین