پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۸۲۷۳۴
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲
کشور آنقدر کم غیرت نشده که هر وزیر و وکیلی به هر صورتی که دلش خواست وارد میدان شود و با بازی با چند عدد و رقم و تفسیر چند جمله، هر طور دلش خواست حرف بزند و برنامه بریزد و ادعا داشته باشد. گام دوم انقلاب، گام اصلاح کژ روی‌ها و حذف غیرشایسته هاست. ایمان داشته باش که با رویکرد تمدنی در پیش گرفته شده، حذف می‌شوند کم صلاحیت‌های حاشیه دار. وعده حضرت امام را یادت هست؟ سربازان من در گهواره‌ها هستند؟ سربازان گام دوم انقلاب، دبیرستانی هستند جناب وزیر. سربسته عرض شد و مسلما شما را فرد باهوشی در درک برخی از کد‌ها می‌دانیم.
شعار سال: وزیر آموزش و پرورش گفت: ۷۷/۵ درصد رتبه‌های ۱ تا ۱۰ زیرگروه‌های علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی فنی و رتبه‌های ۱ تا ۵ گروه‌های آموزشی هنر و زبان خارجی، مربوط به مدارس دولتی بود.

یوسف نوری در حاشیه نشست هیات دولت درخصوص برقراری عدالت آموزشی و کلاس‌های کنکور در مدارس دولتی، گفت: ۷۷/۵ درصد رتبه‌های ۱ تا ۱۰ زیرگروه‌های علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی فنی و رتبه‌های ۱ تا ۵ گروه‌های آموزشی هنر و زبان خارجی، مربوط به مدارس دولتی بود.

وزیر آموزش و پرورش درباره برگزاری کلاس‌های کنکور برای مدارس دولتی نیز اضافه کرد: در شبکه آموزشی دانش‌آموزان موسوم به شبکه شاد، این مشاوره و هدایت تحصیلی انجام می‌شود. همچنین مشاورین ما در مدارس نیز این کار را انجام می‌دهند و هیچ هزینه‌ای هم برای دانش‌آموزان ندارد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار:۲ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر:۶۹۱۵۷۷، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین