پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۳۸۳۸۵۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴
یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در سفری که به قزوین داشت خطاب به معلمان غیر انتفاعی که از او به اصطلاح دو دقیقه وقت می‌خواهند تا مشکلات‌شان را مطرح کنند و جناب وزیر گفتند، وقت ندارم! برنامه های دیارتان را یک بار دیگر مرور کنید جناب وزیر. چفیه حرمت دارد و مدیریت جهادی هم تعریف دارد. منتظر دریافت توضیحات تان هستیم.

شعار سال : یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش روز گذشته (چهارشنبه) برای سفری یک روزه راهی قزوین شد. غبارروبی مزار شهدا، دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، دیدار با فرهنگیان و دانش‌آموزان استان و شورای آموزش و پرورش از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده سفر وزیر به استان بود که البته جلسه شورا لغو شد.

تداوم حاشیه های وزیر آموزش و پرورش ، این بار در قزوین

وزیر بعد از غبارروبی مزار شهدا و دیدار با نماینده، ولی فقیه با فرهنگیان گفتگو کرد که در این دیدار جمعی از معلمان به بیان مطالبات و دغدغه‌های خود پرداختند. هرچند در این دیدار بخشی از مسائل فرهنگیان بیان شد، اما گویا این جلسه با دعوت تعداد محدودی از معلمان اتفاق افتاده بود که انتقاد سایر فرهنگیان استان را به دنبال داشت. نشست وزیر با دانش‌آموزان نیز برنامه بعدی بود که در این دیدار هم نوری پای صحبت‌های دانش‌آموزان نشست که البته حاشیه‌هایی را به همراه داشت.
با وجود اینکه اصحاب رسانه از یک روز پیش توسط روابط عمومی اداره‌کل برای پوشش جلسات وزیر دعوت شده بودند، اما خبرنگاران برای پوشش دیدار وزیر با دانش‌آموزان به دلیل نبود فضای کافی با درب‌های بسته مواجه شدند و تنها یک خبرنگار در داخل سالن حضور داشت. عدم اختصاص جایگاه مشخص و البته نبود فضای کافی مناسب برای استقرار خبرنگاران در جلسه باعث شد تا آن‌ها ترجیح دهند در فضایی خارج از سالن به پوشش خبر بپردازند و حتی جمعی از خبرنگاران قصد ترک جلسه به نشانه اعتراض را داشتند. خبرنگاران که برای اتمام جلسه وزیر با دانش‌آموزان و انجام مصاحبه با وی لحظه شماری می‌کردند، موفق به مصاحبه نشدند و ناچار در ورودی سالن به انتظار وزیر نشستند.

وزیر آموزش و پرورش بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در جمع خبرنگاران حضور یافت و به سوالات آن‌ها پاسخ داد و این بار معلمان منتظر پایان سخنان وزیر بودند تا بتوانند بعد از مصاحبه در اولین فرصت مطالبات خود را به طور صریح و جدی بیان کنند. مصاحبه وزیر آموزش و پرورش که با خبرنگاران پایان یافت، جمعی از معلمان و فرهنگیان استان قزوین به بیان مطالبات خود پرداختند و، اما نوری برای حل مشکلات فرهنگیان تنها به شنیدن سخنان آنان و عدم پاسخگویی و نشستن در خودرو و حرکت به سمت تهران اکتفا کرد...!

تداوم حاشیه های وزیر آموزش و پرورش ، این بار در قزوین

تعداد بازدید : 41

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از رکنا . تاریخ انتشار 14 مهرماه 1401 . کد خبر:  1901470 . https://www.dana.ir . 

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
0
1
نظارت نباشه همینه دیگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
0
1
این بابا گویا دست عباس آخوندی در برخورد بد با خبرنگاران رو از پشت بسته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
0
1
این بنده خدا اصلا نباید وزیر می شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین