پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۸۱۰۴۰
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳
چند وقتی که در پست وزارت می‌مانند، گویا جوگیر می‌شوند؟ وزیر نمی‌داند که طبق قانون شفافیت اطلاعات، همین خبرنگار می‌تواند ایشان را مثل بلبل وادار به صحبت کند و در صورت تمرد از پاسخ شایسته، ایشان را به دادگاه بکشد؟ امان از جهل، امان از غفلت.
شعار سال: این چندمین بار است که برخی از وزرا جوگیر شده و بشکلی ناشایست با خبرنگاران برخورد می‌کنند. دوران عباس آخوندی را یادتان هست؟ همان مردی که میکروفن خبرنگار را پرتاپ کرد؟ گویا قرار است تاریخ برای یوسف نوری تکرار شود؟

اولا اون چه لحن چیه گفتن است آقای نوری؟ ثانیا به چه حقی، پاسخ به سوال خبرنگار را ندادی و بی احترامی کردی؟ کدام قاعده گفته که باید سوال حول جلسه شما باشد؟ شاید بخواهیم درباره کارنامه دوره تحصیلی شما بشکلی مرتبط با بحث مدیریت و وزارت حضرتعالی بپرسیم (متوجه هستید که ان شاالله)، مگر حق دارید که پاسخ ندهید؟ شما را ما انتخاب کردیم که خادم باشید، حال شما طلبکار رکن چهارم دموکراسی شده اید؟! آرام‌تر برادر، آرام‌تر.
 
تعداد بازدید : 40
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین