پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۴۳۶
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲
رضا محتشمی پور معاون امور معادن وزارت صمت گفت: ارزش محصولات و تولیدات برخی از معادن ما خیلی پایین‌تر از ارزش واقعی سوختی است که برای استخراج این محصولات مصرف می‌شود.
شعار سال: رضا محتشمی پور افزود: ما نمی‌توانیم در حالی که به بخش‌های مختلف صنعت یارانه سوخت تعلق می‌گیرد، بخواهیم بخش معدن را از این یارانه جدا کنیم و سوخت ارزان به آن ندهیم.

وی ادامه داد: در کشور ما سوخت با قیمت کمتری نسبت به ارزش واقعی آن عرضه می‌شود و بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی ما بر همین اساس شکل گرفته است، به عنوان نمونه بحث عایق کاری ساختمان در کشور ما توجیه ندارد، چون برای جلوگیری از هدر رفت این سوخت ارزان باید هزینه زیادی صرف عایق شود و یا در بخش گردشگری عمده سفر‌ها با خودرو‌های شخصی و سوخت ارزان است که اگر قیمت این سوخت تغییر کند، صنعت گردشگری دچار چالش می‌شود.

محتشمی پور گفت: اگر در سطح کلان کشور تصمیماتی در حوزه قیمت سوخت اتخاذ شود، ما نیز در بخش معدن با توجه به آن فعالیت‌های معدنی را تغییر می‌دهیم، اما در حال حاضر نمی‌توان برای این بخش شرایطی مجزا از نظر هزینه‌های سوخت قائل شد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری معدن نامه، تاریخ انتشار:۲۴ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر: ۳۸۱۲۴، madanname.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین