پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۶۰۶
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵
آیین رژه ۳۱شهریور نیرو‌های مسلح، به‌مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس در تهران در جوار بارگاه ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) در سایر مراکز استان‌های کشور با حضور فرماندهان و مسئولان عالی‌رتبه کشوری و لشکری برگزار شد. سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان در این مراسم به دو کشور جمهوری آذربایجان و ارمنستان توصیه کرد تا مشکلات خود را با گفت‌و‌گو حل کنند چراکه جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه تغییر مرز با زور و جنگ را در منطقه برنمی‌تابد‌.
شعار سال: مراسم رژه نیرو‌های مسلح همزمان با ۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس در جوار مرقد مطهر امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در تهران و همزمان در سراسر کشور آغاز شد.
 
در تهران این مراسم در جوار حرم امام راحل و با سخنرانی سرلشکر باقری رییس ستادکل نیروهای مسلح برگزار  شد.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح همچنین گفت: انتظار داریم که کشور‌های حاشیه خلیج فارس مراقب شیطنت‌های رژیم صهیونیستی باشند، اما اگر تهدیدی علیه خود احساس کنیم با عناصر رژیم صهیونیستی و حامیان آن‌ها برخورد خواهیم کرد. پس از پایان صحبت‌های سرلشکر باقری، رژه نیرو‌های زمینی دریایی و هوایی کشورمان آغاز و از دستاورد‌های جدید نیرو‌های مسلح کشورمان در ارتش و سپاه پاسداران رونمایی شد.
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:۳۱ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر: ۲۷۷۷۶۷۹، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین