پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۷۷۱۰
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
موشک الماس و بمب قائم دو مورد از دستاوردهای مهمی هستند که طی مراسمی به طور رسمی به تجهیزات نیروی زمینی ارتش الحاق شدند.

شعارسال: آئین الحاق یک هزار و ۸۴ دستگاه انواع تجهیزات و تسلیحات جدید، بازآماد، بازتولید و تولیدی نیروی زمینی ارتش، سه‌شنبه ۲۲ فروردین به یگان‌های این نیرو برگزار شد.

تجهیزات جدید نیروی زمینی ارتش

موشک الماس و بمب قائم دو مورد از دستاورد‌های مهمی هستند که در این مراسم به طور رسمی به نیروی زمینی ارتش الحاق شدند.

موشک هوا به سطح الماس با قابلیت پرتاب از روی بالگرد و پهپاد قادر به انهدام اهداف در شعاع ۸ کیلومتری بوده و از قابلیت شلیک کن - فراموش کن (Fire&Forget)، برخوردار است.

همچنین؛ نوع زمین پایه آن نیز اهداف را در شعاع ۴ کیلومتری مورد اصابت قرار می‌دهد.

بمب‌های قائم ۱ و قائم ۵ نیز که به یگان‌های عملیاتی نیروی زمینی ارتش ملحق شدند، بر روی پهپاد‌های مهاجر ۶ و ابابیل نصب شده و قادر هستند تا اهداف مورد نظر را در فاصله ۸ کیلومتری به صورت نقطه‌ای مورد اصابت قرار دهند.

تجهیزات جدید نیروی زمینی ارتش

گفتنی است، موشک الماس و بمب‌های قائم در رزمایش‌ها و تمرین‌های تخصص نیروی زمینی ارتش مورد آزمایش میدانی قرار گرفته و پس از عملکرد موفق به چرخه دفاعی یگان‌های نیروی زمینی ارتش ملحق شد.

سایت تحلیلی خبری شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 23فروردین1402، کدخبر: 1753389، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین