پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۸۳۶۵۸
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱
بر اساس آمار ارائه شده توسط روابط عمومی بانک ملی، از ششم تا ۲۶ شهریورماه، ۱۲ میلیون و ۱۴۶ هزار دلار ارز در قالب ارز زیارتی به مجموع ۱۲۱ هزار و ۶۰۴ نفر از متقاضیان در شعب سراسر کشور بانک ملی ایران به ویژه پنج استان مرزی غرب کشور پرداخت شده است.

شعار سال: بانک ملی ایران با ارایه خدمات ارز زیارتی به بیش از ۱۲۱ هزار زائر عتبات در ایام اربعین حسینی (ع)، رتبه نخست شبکه بانکی را به خود اختصاص داد.


به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، شعب بانک ملی ایران در اقصی نقاط کشور به ویژه استان‌های مرزی غرب، خدمات مطلوب و شایسته‌ای را به زائران عتبات عالیات در ایام سوگواری اربعین حسینی ارایه کردند به طوری که این بانک از لحاظ تعداد و ارزش پرداخت ارز زیارتی به هریک از متقاضیان، رتبه نخست شبکه بانکی را به خود اختصاص داد.
بر این اساس، از ششم تا ۲۶ شهریورماه، ۱۲ میلیون و ۱۴۶ هزار دلار ارز در قالب ارز زیارتی به مجموع ۱۲۱ هزار و ۶۰۴ نفر از متقاضیان در شعب سراسر کشور بانک ملی ایران به ویژه پنج استان مرزی غرب کشور پرداخت شده است.

همچنین به همت بانک ملی ایران و با هماهنگی‌های انجام شده با بانک مرکزی، فروش دینار ویژه اربعین در اپلیکیشن «بله» با تحویل آسان و فوری نیز عملیاتی شد تا بخشی از نیاز‌های زائران پاسخ داده شود.

لازم به ذکر است، ستاد اربعین در بانک ملی ایران در راستای ارائه خدمات گسترده، مطلوب و موثر به زائران از مردادماه شکل گرفت تا تدابیر خوب و مطلوبی در نحوه ارائه خدمات برای زائران اربعین اندیشیده شود.
بر این اساس، پرداخت ارز اربعین در تمامی شعب کشور به ویژه در باجه‌ها و شعب مرزی و همچنین اپلیکیشن بله، برپایی موکب‌های اطعام و پذیرایی در مبادی خروجی، احداث موکب درمانی حضرت زهرا (ع) توسط بیمارستان بانک در مسیر نجف به کربلا در عمود ۲۰۲ برای ارائه خدمات درمانی سرپایی به زائران، استقرار خودپرداز‌ها و پایانه‌های فروش (دستگاه‌های pos) از جمله خدمات بانک ملی ایران در مرز‌ها و مبادی خروجی کشور برای زائران اربعین حسینی بوده است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پورتال خبری بانک ملی، تاریخ انتشار:۲۸ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۸۷۴۵، www.bmi.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین