پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۳۸۳۳۶۸
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱
بر اساس آمار منتشر شده از گزارش فروش ارز اربعین در سامانه سنا تا نوزدهم شهریور ماه، تعداد تراکنش‌های ثبت شده بیش از ۲۲۱ هزار تراکنش بوده که بانک‌ملی ایران با بیش از ۱۰۲ هزار رکورد بیشترین تعداد سنا‌های ثبت شده را در اختیار دارد.
شعار سال: بعد از اعلام و انتشار بخشنامه بانک مرکزی در خصوص پرداخت ارز مسافران اربعین به سرپرستان خانوار (برای همسر و فرزندان بالای پنج سال) ثبت نام کرده در سامانه سماح، شعب پنج بانک عامل تعیین شده (بانک‌های ملی، سپه، ملت، تجارت و صادرات) از هفتم شهریورماه و تمامی شعب ارزی ۱۶ بانک دیگر (با اولویت شهر تهران و کلان شهر‌ها) از ۱۵ شهریور ماه، اقدام به توزیع ارز اربعین با نرخ توافقی به زائران نمودند. مقدار ارز تخصیص یافته برای اربعین ۱۴۰۱، ۱۰۰ دلار بوده که با قیمت توافقی به متقاضیان پرداخت می‌شود. همچنین ممکن است این ارز در قالب دینار به متقاضیان پرداخت شود که مبلغ آن ۱۵۰ هزار دینار است.
 
بانک ملی ایران فعال‌ترین بانک فروش ارز اربعین ۱۴۰۱ با ۱۰۲ هزار رکورد
بررسی‌ها نشان می‌دهد که حدود ۵۰ درصد تقاضا‌ها توسط بانک ملی پاسخ داده شده و بر اساس آمار منتشر شده از گزارش فروش ارز اربعین در سامانه سنا تا نوزدهم شهریور ماه، تعداد تراکنش‌های ثبت شده بیش از ۲۲۱ هزار تراکنش بوده که بانک‌ملی ایران با بیش از ۱۰۲ هزار رکورد بیشترین تعداد سنا‌های ثبت شده را در اختیار دارد.
 
بانک ملی ایران فعال‌ترین بانک فروش ارز اربعین ۱۴۰۱ با ۱۰۲ هزار رکورد
 
اختصاصی شعار سال، برگرفته از روابط عمومی بانک ملی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین