پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۸۵۷۱۴
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴
روابط عمومی بانک ملی ایران در هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در ١١ بخش موفق به کسب عنوان برتر و دیپلم افتخار (به عنوان بالاترین رتبه جشنواره) شد.

شعار سال: به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در جشنواره هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی که شرکت‌ها و موسسات مختلفی از شهر‌ها و استان‌های مختلف کشور شرکت داشتند، روابط عمومی بانک ملی ایران موفق شد تا در رشته‌های کاریکاتور و کارتون (رتبه اول)، صفحه آرایی (رتبه اول)، کتاب (رتبه اول)، مالتی مدیا و چند رسانه‌ای (رتبه اول)، اپلیکیشن (رتبه اول)، وب سایت (رتبه اول)، ادبیات و داستانسرایی (رتبه اول)، نحوه ارایه آثار (رتبه اول)، رسانه‌های اجتماعی (رتبه دوم)، مصاحبه (رتبه سوم) و اینفوگرافیک (رتبه سوم) را کسب کند.

این آثار برابر مقررات هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی از تولیدات سال ۱۴۰۰ تا کنون انتخاب شده و توسط هیات داوران جشنواره مورد ارزیابی قرار گرفتند.

بر این اساس فعالیت‌های انتشاراتی روابط عمومی بانک ملی ایران در حوزه نشر چاپی و الکترونیک در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ مورد ارزیابی هیات داوران قرار گرفت.

لازم به ذکر است جشنواره در سه بخش ملی، تهران و استانی برگزار شد و همه روابط عمومی‌ها در بخش‌های دولتی و خصوصی مجاز به شرکت در آن بودند.

برابر مقررات این جشنواره همه آثار تولیدی انتشاراتی روابط‌عمومی‌ها در قالب‌های چاپی و الکترونیکی در بخش‌های یازده‌گانه جشنواره مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفتند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پورتال خبری بانک ملی ایران، تاریخ انتشار:۲۱ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۸۸۵۸، www.bmi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین