شعار سال: به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در جشنواره هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی که شرکتها و موسسات مختلفی از شهرها و استانهای مختلف کشور شرکت داشتند، روابط عمومی بانک ملی ایران موفق شد تا در رشتههای کاریکاتور و کارتون (رتبه اول)، صفحه آرایی (رتبه اول)، کتاب (رتبه اول)، مالتی مدیا و چند رسانهای (رتبه اول)، اپلیکیشن (رتبه اول)، وب سایت (رتبه اول)، ادبیات و داستانسرایی (رتبه اول)، نحوه ارایه آثار (رتبه اول)، رسانههای اجتماعی (رتبه دوم)، مصاحبه (رتبه سوم) و اینفوگرافیک (رتبه سوم) را کسب کند.
این آثار برابر مقررات هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی از تولیدات سال ۱۴۰۰ تا کنون انتخاب شده و توسط هیات داوران جشنواره مورد ارزیابی قرار گرفتند.
بر این اساس فعالیتهای انتشاراتی روابط عمومی بانک ملی ایران در حوزه نشر چاپی و الکترونیک در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ مورد ارزیابی هیات داوران قرار گرفت.
لازم به ذکر است جشنواره در سه بخش ملی، تهران و استانی برگزار شد و همه روابط عمومیها در بخشهای دولتی و خصوصی مجاز به شرکت در آن بودند.
برابر مقررات این جشنواره همه آثار تولیدی انتشاراتی روابطعمومیها در قالبهای چاپی و الکترونیکی در بخشهای یازدهگانه جشنواره مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفتند.
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پورتال خبری بانک ملی ایران، تاریخ انتشار:۲۱ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۸۸۵۸، www.bmi.ir